شناسهٔ خبر: 67360939 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گذر فرهنگ و هنر سیمرغ در پرند افتتاح شد

گذر فرهنگ و هنر سیمرغ در شهر پرند همزمان با شب عید سعید غدیر خم با حضور مسئولان و مردم افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند، گذر فرهنگ و هنر سیمرغ عصر روز گذشته همزمان با شب عید سعید غدیر خم، در شهر پرند با حضور مسئولان و مردم افتتاح شد.

آرش صیادی در آیین افتتاح گذر فرهنگ و هنر سیمرغ اظهار داشت: در راستای تقویت محلات کم برخوردار، در یکی از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پرند، پروژه‌ای با هدف ایجاد فضای تعاملی شهروندان با هدف تأمین یک فضای مناسب و درخور برگزاری رویدادهای فرهنگی به نحو شایسته، ایجاد شد.

وی افزود: گذرگاه فرهنگی هنری سیمرغ در شمال فاز 5 شهر جدید پرند طراحی شد و عملیات اجرایی این پروژه حدوداً از یک سال گذشته آغاز و با یک رویداد فرهنگی اجتماعی هنری در این مکان به مدار خدمت افزوده شد و قطعاً مکان بسیار خوبی در راستای تقویت فضای فرهنگی و اجتماعی و هنری شهر به حساب می‌آید.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند در ادامه گفت: کاربری این فضا علاوه بر برگزاری رویدادهای فرهنگی و اجتماعی در طول یک سال و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و اقدامات روبنایی شهری در محلات کم برخوردار، فضایی برای تعامل بین شهروندان نیز خواهد بود.

صیادی با اشاره به زمان‌بندی حدود 14 ماه برای اجرای این طرح خاطرنشان کرد: این طرح در مسیری به طول 700 متر از بوستان اردیبهشت شروع می‌شود و تا بوستان پرستار امتداد دارد که با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان آماده بهره‌برداری شد همچنین در اجرای این پروژه از مصالح مناسب استفاده شده است به‌طور مثال پایه‌های چراغ برق این مسیر دکوراتیو است.

انتهای پیام/

نظر شما