شناسهٔ خبر: 67360807 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برگزاری جشن "مهمانی غدیر" درجنوب شهرستان ری

نخستین جشن بزرگ "مهمانی غدیر" در باقرشهر با حضور پرشور و چشمگیر مردم برگزار و ۵۰ موکب و غرفه پذیرایی و فرهنگی به مردم خدمت رسانی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، جشن بزرگ "مهمانی غدیر" برای نخستین بار در جنوب شهرستان ری با مدیریت امام‌جمعه باقرشهر با میزبانی مساجد، پایگاه‌های بسیج، گروه‌های جهادی، شرکت‌های خصوصی و ... در 50 غرفه خدماتی و فرهنگی برگزار شد.

مرتضی همتی شامگاه دوشنبه، در جشن بزرگ مهمانی غدیر که با حضور پرشور مردم باقرشهر برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید غدیر، اظهار داشت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ما باید پیش از این‌ها، به موضوع غدیر می‌پرداختیم، زیرا که غدیر پیامی دارد که بسیار قابل توجه و حتی مقدم بر محرم است و اگر به‌درستی به غدیر و پیامش توجه می‌شد، شاید در محرم چنین اتفاقی رخ نمی‌داد.

وی ضمن تقدیر از حضور گرم و صمیمانه شهروندان در این برنامه که برای نخستین بار در باقرشهر برگزار شد، افزود: "مهمانی غدیر" برای نخستین بار در باقرشهر، به‌صورت متمرکز و منسجم با همکاری پایگاه‌های بسیج، سپاه، مساجد، گروه‌های جهادی و همچنین هیئت‌های مذهبی با مدیریت امام‌جمعه باقرشهر به‌عنوان رئیس قرارگاه فرهنگی و رئیس شورای فرهنگ عمومی برگزار شد.

وی افزود: امروز بیش از 50 غرفه ‌و موکب در محل جشن بزرگ "مهمانی غدیر" به‌منظور ارائه خدمات فرهنگی و پذیرایی از شهروندان ولایت مدار باقرشهر مستقر شدند.

شهردار باقرشهر در ادامه با بیان اینکه حضور مردم مهر تأییدی بر برگزاری این‌گونه مراسمات ارزشمند و مردمی است، گفت: در مجموعه مدیریت شهری از این حضور، توجه و مهر صمیمانه مردم انرژی می‌گیریم و از این پس با همت بیشتر در جهت خدمت به مردم گام بر می‌داریم.

همتی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت توسعه شهر ابراز داشت: در شهر باقرشهر حقوق مردم با وجود زحماتی که پیش از این کشیده شده، به دلایل مختلف مغفول مانده بود و در واقع حقوق مردم معطل بود.

وی با تأکید براینکه در صدد هستیم که حقوق مردم در جای و وقت مناسب مطالبه شود، ادامه داد: در سال گذشته پیگیر حقوق از دست رفته باقرشهر بودیم و نزدیک به 400 میلیارد تومان پروژه عمرانی در سطح شهر در حال اجراست که از محل مطالبات مغفول مانده باقرشهر تأمین شده است.

همتی با تقدیر از ابراز لطف و محبت مردم، افزود: در شهرداری تلاش می‌کنیم تا وظایف را به بهترین نحو اجرایی کنیم و در این راستا پای کار مردم باقرشهر ایستاده‌ایم و از شما شهروندان درخواست داریم برای کار با قوت در خدمت‌رسانی به مردم و خدمتگزاری بهتر ما را یاری کنید.

شهردار باقرشهر در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم از این پس روزهای بسیار بهتری را در این شهر در پیش داشته باشیم.

همچنین در ادامه حجت‌الاسلام باقری امام‌جمعه باقرشهر در حاشیه برگزاری جشن بزرگ مهمانی غدیر در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک عید سعید غدیر و تقدیر از زحمات مجموعه مدیریت شهری باقرشهر، اظهار داشت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد، جشن ‌عید غدیر در جای‌جای منطقه برگزار شود.

وی افزود: جشن بزرگ مهمانی غدیر یکی از برنامه‌های محوری عید غدیر است که با همکاری تمامی دستگاه‌ها، نهاد‌ها، شرکت‌های خصوصی، گروه‌های جهادی و ... در مقابل مصلی باقرشهر برگزار شد.

امام‌جمعه باقرشهر در ادامه گفت: موکب‌ها، غرفه‌ها و زیرساخت‌های برگزاری این مراسم توسط مجموعه شهرداری باقرشهر به خوبی اجرایی شد.

حجت‌الاسلام باقری در پایان خاطرنشان کرد: این مراسم با محتوای بسیار خوب و مناسب برگزار شد و سازوکار این جشن و حضور پرشور مردم به‌گونه‌ای بود که موجبات سرافرازی برگزارکنندگان و قرارگاه فرهنگی را فراهم کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما