شناسهٔ خبر: 67360596 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بازگشت مهره کلیدی به آغوش سپاهان

وینگر تحت قرارداد باشگاه سپاهان پس از یک فصل حضور در فولاد خوزستان به اصفهان برمی‌گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان روز گذشته با شوک استعفای ژوزه مورایس از سرمربیگری این تیم مواجه شد، اما به موازات پیگیری برای این موضوع، بحث تقویت تیم و جذب بازیکن را هم پیش می‌برد و البته وینگر قرضی این تیم هم دوباره به جمع طلایی پوشان بازگشت.

محمد علی‌نژاد که پس از عملکرد درخشان در آلومینیوم اراک پیشنهادهای خوبی داشت و در نهایت هم سپاهان را انتخاب کرد، یک سال موفق در جمع طلایی پوشان اصفهان سپری کرد و نمایش موثری به‌عنوان وینگر راست و چپ در این تیم داشت ولی فصل اخیر را به‌عنوان بازیکن قرضی در فولاد خوزستان پشت سر گذاشت.

این وینگر سرعتی و تکنیکی که در لیگ بیست و دوم 25 بازی برای سپاهان انجام داد و روی هفت گل این تیم تاثیرگذار بود و دو گل به ثمر رساند، طی فصل گذشته هم 27 بار برای فولاد خوزستان به میدان رفت، اما حالا با پایان دوران قرضی به جمع طلایی پوشان برمی‌گردد.

البته علی‌نژاد تصمیم خود برای ادامه همکاری با سپاهان یا جدایی قطعی از این باشگاه را اعلام نکرده، اما او یک فصل دیگر با طلایی پوشان قرارداد دارد و باید در این باره تعیین تکلیف کند.

باشگاه سپاهان سال گذشته در شرایطی با جدایی قرضی علی‌نژاد به مدت یکسال موافقت کرد که در رضایت‌نامه وی عنوان شده بود که حق انتقال به پرسپولیس، استقلال و تراکتور را ندارد و به همین دلیل این بازیکن به فولاد خوزستان رفت.

نظر شما