شناسهٔ خبر: 67360438 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

به نقل از دیگران؛

چهارمین مناظره در دست پورمحمدی

پورمحمدی در مناظره‌های قبلی هم خوب درخشیده بود اما در این مناظره چهارم، کلا بازی را دست گرفت و چهار کاندیدای اصلی و فرعی اصول‌گرا را به خود مشغول کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - مصطفی پورمحمدی در مناظره‌های قبلی هم خوب درخشیده بود اما در این مناظره چهارم، کلا بازی را دست گرفت و با طرح پرونده کرسنت، چهار کاندیدای اصلی و فرعی اصول‌گرا را به خود مشغول کرد. 

پرونده کرسنت پرونده مهمی بود که ۲۲ سال است روی زمین مانده و اخیرا دولت ایران بابت آن جریمه میلیارد دلاری شده است. 

علیرضا زاکانی و محمدرضا رحیمی از جمله کسانی بودند که جلوی اجرای این پروژه را گرفتند. 

جلوگیری از انجام پروژه، نمونه‌ای از مشکلاتی است که دعواهای سیاسی جلوی قراردادهای خارجی در ایران را می‌گیرد و به همین دلیل، طرح آن تلویحا حمله‌ای به سعید جلیلی هم بود. 

در کل، پوششی‌ها و جلیلی با این بحث زمین‌گیر شدند، قالیباف را که اول مناظره به نظر می‌رسید می‌خواهد جایگاه از دست رفته‌اش را احیا کند، کاملا به حاشیه برد و از مسعود پزشکیان را که امروز خبر رسید پیشتاز نظرسنجی‌ها شده از حمله بی‌رحمانه پوششی‌ها تا حد زیادی در امان نگه داشت. 

هم‌زمان مصاحبه پورمحمدی با یک روزنامه‌نگار اصول‌گرا هم منتشر شده است. در این گفتگو آقای پورمحمدی درباره اعدام‌های ۶۷ و نقش خود گفته است، اعدام‌های ۶۷ پروژه جمهوری اسلامی بوده و او مجری بوده است. او همچنین گفته که «برای جلوگیری از تندروی‌ها» برای این کار ماموریت یافته است.  / روزآروز

 

نظر شما