شناسهٔ خبر: 67360348 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

حماس تکذیب کرد/ خبری از انتقال دفتر به عراق نیست

اقتصادنیوز: عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گزارش‌های رسانه‌های غربی درباره انتقال دفتر این جنبش از قطر به عراق را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، الرشق در کانال تلگرامی خود، نوشت: گزارش شبکه اسکای نیوز به نقل از روزنامه انگلیسی نشنال مبنی براینکه حماس درحال برنامه ریزی برای انتقال دفتر خود از قطر به عراق است، صحت ندارد.

روزنامه نشنال پیش تر مدعی شده بود که حماس تحت فشار آمریکا و قطر برای نرمش در مذاکرات با رژیم صهیونیستی مجبور به خروج از قطر و انتقال به عراق شده است.

خبر مرتبط
هدف نتانیاهو در غزه مشخص شد/ حماس افشاگری کرد

اقتصادنیوز:‌ خلیل الحیه از رهبران جنبش حماس در اظهاراتی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی درحال فرسایش و فروپاشی است، تاکید کرد که گسترش جنگ به لبنان ممکن است به طور کامل به کابینه اشغالگر و پروژه صهیونیسم پایان دهد.

خلیل الحیه از رهبران حماس پیش تر با اشاره به اینکه این جنبش با جدیت در تلاش برای دستیابی به توافقی است که به توقف جنگ و آزادی اسرا منجر شود، گفت: ما آماده مذاکرات برای رسیدن به توافقی برای توقف جنگ و خروج کامل نیروهای اشغالگر از نوار غزه هستیم.

پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

 

نظر شما