شناسهٔ خبر: 67358974 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

حمله پیشکسوت پرسپولیس به بیرانوند و ترابی

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس بعد از انتشار اخباری درباره جدایی ستاره های این تیم، به سه نفر از آنها انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، خبر جدایی علیرضا بیرانوند مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر از پرسپولیس بازتاب منفی بین هواداران و پیشکسوتان این تیم داشته و حالا هافبک سابق سرخ‌ها در گفت‌وگویی واکنش تندی به جدایی اوسمار ویرا و دو بازیکن سرخ‌ها نشان داده است.

گزیده صحبت‌های اسماعیل حلالی با اطلاعات آنلاین در مورد جدایی ستاره‌های پرسپولیس و اوسمار ویرا را در زیر بخوانید:

  • {شعار عشق و علاقه} اینها هر روز از علاقه می‌گویند ولی همه شعار است. پرسپولیس خاص است و خیلی‌ها را بزرگ کرده و حقی گردن ما دارد و اینها آن حق را نایده می‌گیرند و به هوادار اهمیت نمی‌دهند. یادشان می‌رود آن هواداری را که سکته کرد. اینها فقط دنبال قراردادشان هستند. فکر من این است اینها مرام ومعرفت را یاد بگیرند نه اینکه دائم از پول حرف بزنند.
  • {جدایی بیرانوند} خدا شاهد است که ما در دوران حضورمان در پرسپولیس هزینه روزمره زندگی را نداشتیم ولی برای مطالبات خود حرف نمی‌زدیم اما نمی‌دانم چرا هر روز یک خبر از آقای بیرانوند منتشر می شود. من به عنوان هوادار می‌گویم این کاپ قهرمانی را نمی‌خواهم.
  • {جدایی اوسمار} می‌خواهید بروید آنقدر فیلم سینمایی بازی نکنید. آقای اوسمار چرا تا قهرمان شد مشکل خانوادگی پیدا کرد؟
  • {جدایی ترابی و اسماعیلی‌فر} رفتن اینها هیچ ضربه‌ای به تیم نمی‌زند. باید بسازیم که دیگر کسی برای تیم کلاس نگذارد. اینها را همه پرسپولیس بزرگ کرد. همه این ستاره‌ها را با دو ماه تمرین می‌سازم. کدام این بازیکنان پرسپولیس فیکس تیم ملی بودند. بازیکنی که قهرمان لیگ می‌شود نباید در تیم ملی فیکس باشد؟ خب یک جای کارشان می‌لنگد.
  • {مربی جدید پرسپولیس} یا باید مربی بزرگ خارجی بیاوریم مثل آقای برانکو که ماندگار باشد و یا اگر می‌خواهیم مربی در حد اوسمار بیاوریم سراغ داخلی برویم. ما مربیان جوانی داریم که می توانند کار کنند. مثلا آقای مهدی تارتار، حمید مطهری، محرم نویدکیا را داریم. همین آقای نویدکیا دیدید که چگونه آن تیم بحران زده را درست کرد.

نظر شما