شناسهٔ خبر: 67358868 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

جای متهم در دادگاه است نه این که در تلویزیون مناظره کند

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید هر سفارت ما یک سکوی صادراتی باشد و برای هر سفارت باید در زمینه صادرات و ارزآوری ماموریت تعریف شود.

صاحب‌خبر -
مناظره | جلیلی: جای متهم در دادگاه است نه این که در تلویزیون مناظره کند
کد خبر: 664620
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ۲۲:۱۴:۳۷

جلیلی در ادامه مناظره انتخاباتی امشب ابراز داشت: امروز بزرگ‌ترین فرصت‌‌های ما در سیاست خارجی است، من در ۲-۳ سال اخیر گفته‌ام هر دانشگاه یک دولت در سایه؛ آن سمن واقعی این است. نه اینکه بگویم دولت سایه چیست! باید دولتها را با تصحیح و تکمیل باید کمک کرد.

وی ادامه داد: امروز بزرگترین فرصت‌هایمان در سیاست خارجی است مردم عزیز؛ ولی عده‌ای در هشت سال آن را از بین بردند. دلار ۳ هزار تومانی شد ۳۰ هزار تومان و ۸۰۰ تحریم شد ۱۵۰۰ تحریم!

جلیلی در واکنش به طرح موضوع برگزاری مناظره میان وی و زنگنه، عنوان کرد: جای متهم در دادگاه است نه این که در تلویزیون مناظره کند، کدام یک از حرفهای ما در آن ۶ جلسه نقد برجام در کمیسیون ویژه برجام غلط از آب درآمد؟ آن زمان برخی نوشتند ظریف می گوید می شود جلیلی می گوید نمی شود؛ حالا چه شد؟ شد یا نشد؟

وی ادامه داد: هشت سال یک جهان فرصت را از ملت دریغ داشتید و کشور را معطل کردید و فرصت اشتغال و ارزآوری را از بین بردید. امروز دارید از پرونده های بین فساد دفاع می کنید؟ اول باید برود دادگاه و حکمش را بگیرد و نه اینکه در تلویزیون بیاید مناظره کند!

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: البته هیچوقت ایشان (زنگنه) نگفته که بیاید با من مناظره کند. نمی دانم از کجا این الهامات به شما می شود! از این به بعد هر متهمی باید بیاید و بگوید من بروم در تلویزیون مناظره کنم؟!

 

نظر شما