شناسهٔ خبر: 67358730 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

پرسپولیس با مربی جدیدش قطعی شد؛ اما او کیست؟ ستین یا گزینه دیگر؟

در حالی که رسانه‌ها از توافق نهایی پرسپولیس با کیکه ستین، سرمربی سابق بارسلونا، خبر می‌دهند، باشگاه پرسپولیس این موضوع را تکذیب کرده و از انتخاب مربی جدید و معرفی قریب الوقوع او خبر می‌دهد.

صاحب‌خبر -

پرسپولیس با کیکه ستین به توافق نهایی رسید تا او برای فصل آینده هدایت سرخ پوشان را برعهده داشته باشد.

به گزارش طرفداری، کیکه ستین سرمربی جدید پرسپولیس خواهد بود.

باشگاه پرسپولیس طی روزهای اخیر مذاکرات فشرده ای با کیکه ستین، سرمربی سابق بارسلونا داشته و درنهایت امشب با این سرمربی مشهور اسپانیایی به توافقات نهایی رسید تا او برای فصل آینده هدایت سرخ پوشان را برعهده داشته باشد.

باشگاه پرسپولیس ابتدا با والتر ماتزاری به توافق رسیده بود ولی رسانه ای شدن این موضوع باعث او در نهایت با شیطنت برخی به ایران نیاید. بعد از این اتفاق مذاکرات با کیکه ستین شروع شد. گفته می شود یکی از ایجنت های نزدیک به باشگاه پرسپولیس، کیکه ستین را به سرخ پوشان پیشنهاد داده و در نهایت واسطه مذاکرات شده است.

امشب توافقات نهایی با سرمربی سابق بارسلونا انجام شد و فقط یک امضا تا رسمی شدن این انتقال باقی مانده است. بدون شک کیکه ستین یکی از بزرگترین مربیانی خواهد بود که در لیگ ایران سرمربیگری خواهد کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند بعد از رسمی شدن این انتقال در بازار نقل و انتقالات هم فعالیت قدرتمندی داشته باشند و تیمی قابل توجه برای رقابت های لیگ نخبگان آسیا تشکیل دهند.

برچسب‌ها:

نظر شما