شناسهٔ خبر: 67358512 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

بازنشستگان ذخایر ارزشمند و نیروهای بالقوه نظام هستند

کرمانشاه- فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بازنشستگان ذخایر ارزشمند و تکیه گاه بالقوه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیر کیومرث حیدری عصر دوشنبه در مراسم تکریم و تجلیل از کهنه سربازان ارتش جمهوری اسلامی در استان کرمانشاه با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و جمعی از بازنشستگان قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا در تالار گل نرگس کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: حماسه‌ها و رشادت‌های پیشکسوتان ارتش هرگز فراموش نخواهد شد.

وی با اشاره به جایگاه قوی و محکم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، افزود: این جایگاه نتیجه تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و پا در رکابی‌های پیشکسوتان، رزمندگان و شهدای دفاع مقدس بوده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه پیشکسوتان و بازنشستگان به عنوان ذخایر ارزشمند و نیرو و تکیه‌گاه بالقوه نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: این افراد هر زمان که نظام به وجود آنها نیاز داشته باشد در صحنه حاضر خواهند شد.

امیر حیدری تصریح کرد: بازنشسته بودن هرگز به معنای از دور خارج شدن نیست، بلکه یک ذخیره و نیروی بالقوه است که در صحنه‌های مختلف از آن بهره برده می‌شود.

وی از تشکیل «قرارگاه تابان» در همه یگان‌های ارتش خبر داد و گفت: پیشکسوتان با مجاهدت‌ها و رشادت‌های خود به ارتش آبرو بخشیدند، لذا ما هم خود را موظف و مکلف می‌دانیم در راستای رفع مشکلات و مسائل آنها گام بر داریم.

به گفته وی، قرارگاه تابان وظیفه رسیدگی به مشکلات بازنشستگان را بر عهده خواهد داشت.

امیر حیدری در بخش دیگری از سخنانش به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: حضور در انتخابات یک مسئولیت و وظیفه شرعی است که همگان باید برای انتخاب اصلح به میدان بیایند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه حضور در پای صندوق رأی تجدید بیعتی دوباره با ۴۶ هزار شهید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: انتخابات عرصه‌ای است که بار دیگر ولایت‌مداری و ولایت‌مندی خود را به دنیا نشان می‌دهیم.

امیر حیدری با اشاره به ملاک‌های انتخاب یک رئیس جمهور اصلح از نگاه مقام معظم رهبری، گفت: بهترین الگو و اسوه برای انتخاب اصلح، رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی است که مخلصانه به مردم و نظام خدمت کرد.

نظر شما