شناسهٔ خبر: 67357491 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

سواد کریپتو |هات ولت یا کلد ولت؟ کدام کیف دیجیتال برای نگهداری رمزارزها مناسب تر است؟ سواد کریپتو |هات ولت یا کلد ولت؟ کدام کیف دیجیتال برای نگهداری رمزارزها مناسب تر است؟

دانلود فیلم فردای اقتصاد: کیف پول ارز دیجیتال ابزاری ضروری برای مدیریت دارایی‌ها و انجام تراکنش است. برخلاف کیف‌پول‌های سنتی که پول نقد را در خود نگه می‌دارند، کیف پول‌های ارز دیجیتال خودشان ارزها را ذخیره نمی‌کنند، بلکه رمز ارزهای مرتبط با آدرس‌های کاربر در شبکه‌های بلاک چینی را نمایش می‌دهند و

صاحب‌خبر -

فردای اقتصاد: کیف پول ارز دیجیتال ابزاری ضروری برای مدیریت دارایی‌ها و انجام تراکنش است. برخلاف کیف‌پول‌های سنتی که پول نقد را در خود نگه می‌دارند، کیف پول‌های ارز دیجیتال خودشان ارزها را ذخیره نمی‌کنند، بلکه رمز ارزهای مرتبط با آدرس‌های کاربر در شبکه‌های بلاک چینی را نمایش می‌دهند و امکان مدیریت آنها را برای کاربران فراهم می‌کنند. این کیف پول‌ها همچنین کلیدهای خصوصی را که برای مجوز دادن به تراکنش‌ها ضروری هستند، ذخیره می‌کنند. با استفاده از ولت ارز دیجیتال، افراد می‌توانند رمزارزها را ارسال و دریافت کنند، موجودی خود را مشاهده کنند و کنترل کامل بر دارایی‌های دیجیتال خود داشته باشند. چه از طریق نرم‌افزار، سخت‌افزار یا کیف پول‌های آنلاین، والت‌ها مسیری ایمن و راحت را برای تعامل با دنیای ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

منبع: fardayeeghtesad-39519

نظر شما