شناسهٔ خبر: 67357418 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

منصوریان در رویداد در مسیر خدمت؛

مشارکت حداکثری نشانه اقتدار نظام و انسجام ملت فرهیخته است

صاحب‌خبر -
مشارکت حداکثری نشانه اقتدار نظام و انسجام ملت فرهیخته است
خبرگزاری آریا - نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران در مجلس با بیان اینکه مشارکت حداکثری نشانه اقتدار نظام و انسجام ملت فرهیخته است، گفت: حضور پرشور در انتخابات نشان دهنده وحدت ملی و انگیزه سهیم بودن ملت در تعیین سرنوشت خود و کشورمان می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری آریا، گقارد منصوریان نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی در رویداد گرامیداشت شهدای خدمت که به مناسبت گرامیداشت شهدای خدمت و تاکید بر مشارکت مردم خصوصا ارامنه و پیروان ادیان الهی در انتخابات برگزار شده بود، گفت: شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی را تسلیت و یاد و خاطره آنها را گرامی می‌دارم فداکاری و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب اسلامی ایران است. شهیدان مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند. شهادت آیت الله رئیسی تداعی شهیدان رجایی و بهشتی را زنده کرد، شهادتی که در راه خدمت به مردم عزیز کشور به وقوع پیوست.
وی ادامه داد: حضور رئیس جمهور در دوردست‌ترین نقطه کشور و شنیدن مشکلات و دغدغه مردم و پیشنهاد راهکارهایی برای حل آن مشکلات وی را به عنوان خدمتگزار مردم شریف سرزمینش هویدا می‌ساخت. در این برهه تاریخی یکی از مهم‌ترین انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران در پیش است انتخاب رئیس جمهور اصلح که ادامه دهنده راه رئیس جمهور باشد باید مد نظر قرار بگیرد.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: از چندین حیث این انتخابات اهمیت دارد، مشارکت حداکثری نشانه اقتدار نظام و انسجام ملت فرهیخته است، حفظ و تداوم ارزش‌ها و گفتمان انقلاب اسلامی بوده و تبیین دو بال مردم سالاری و دین سالاری پیامی واضح به بدخواهان و دشمنان کشورعزیزمان ایران است تا به همسو بودن مردم و مسئولین صحه بگذارد. حضور پرشور در انتخابات نشان دهنده وحدت ملی و انگیزه سهیم بودن ملت در تعیین سرنوشت خود و کشورمان می‌باشد.
منصوریان، گفت: ارمنی های مسیحی کشورمان در طول تاریخ حضور خود در این آب و خاک همواره همراه برادران مسلمان ایرانی خود و پشتیبان منافع ایران و ایرانی بودند، در مراحل گوناگون تحولات این مرز و بوم دوشادوش مردم جامعه ایستادند از انقلاب مشروطه تا انقلاب اسلامی از 8 سال دفاع مقدس و حفاظت از ارزش‌ها و تمامیت ارضی کشور و اکنون نیز در این برهه حساس قطعاً ارامنه با مشارکت حداکثری در انتخابات دین خود را به کشور عزیز و نظام ادا می‌کنند.
نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران ادامه داد: مسلماً انتخابات ضامن تحقق سیاست‌های انقلاب و حفظ ثبات امنیت کشور و جامعه خواهد بود لذا با درایت کامل باید فردی انقلابی و شایسته انتخاب گردد تا گفتمان انقلاب استمرار داشته باشد. با آرزوی انتخاباتی مطلوب و دستاوردهایی ملی برای برای کشور عزیزم ایران خواهان حضور پررنگ جامعه در انتخابات هشتم تیر ماه هستم./
پایان پیام

نظر شما