شناسهٔ خبر: 67356868 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون اداره کل نذورات آستان قدس رضوی:

پویش اطعام غدیر ترویج‌کننده فرهنگ ایثار است

مشهد- معاون اداره کل نذورات آستان قدس رضوی با اشاره به برگزاری پویش اطعام غدیر گفت: هدف از اجرای این پویش ترویج فرهنگ ایثار و اطعام در عید غدیر و اشاعه معارف دینی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین حسینی اظهار کرد: سنت حسنه اطعام در عید غدیر، همواره مورد تأکید ائمه اطهار (ع) بوده از همین رو پویش اطعام غدیر به صورت مردمی و با مشارکت آحاد جامعه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و اطعام و اشاعه معارف دینی در عید سعید غدیر خم برگزار می‌شود.

معاون اداره کل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد: اطعام در قالب این پویش در سطح شهرستان مشهد و روستاهای اطراف آن صورت می‌گیرد و اولویت با مناطق کم‌برخوردار، حاشیه شهر و روستاها است بدین منظور، جشن‌هایی به مناسبت عید غدیر خم در مساجد، تکیه‌ها و منازل این مناطق برگزار می‌شود و سپس اطعام نیازمندان انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: تمامی افراد از سراسر کشور، مجاوران و زائران می‌توانند در این پویش خداپسندانه مشارکت کنند و نذورات نقدی جهت اطعام غدیر را از طریق شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۵۵۲۴۰۲ بانک رسالت به نام نذورات کل آستان قدس رضوی واریز کنند.

حسینی تصریح کرد: همچنین، ساکنان مشهد می‌توانند با مراجعه به دفاتر نذورات در سراسر حرم مطهر رضوی و سایر هموطنان با مراجعه به وب سایت نذر، نسیم رضوان، نذورات خود را به حساب‌های اعلامی در این درگاه‌ها واریز نمایند.

نظر شما