شناسهٔ خبر: 67356506 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

قتل سه ایرانی در کانادا طی کمتر از یک ماه

19 دی آنلاین: کمتر از یک هفته بعد از قتل دو ایرانی در کانادا، حالا خبر آمده که یک ایرانی دیگر در ونکوور با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

صاحب‌خبر -
روزنامه هفت صبح نوشت: دوشنبه هفته گذشته ساعت شش و ۱۵ دقیقه عصر، در رابطه با یک حادثه در بِرنَبی بریتیش کلومبیا با پلیس تماس گرفته شد و ماموران ونکوور با صحنه‌ای خونین مواجه شدند. یک مرد ایرانی ۴۰ ساله روی زمین، بیهوش افتاده بود و جراحات مرگباری روی تنش که در اثر ضربات متعدد چاقو ایجاد شده بود دیده می‌شد. بلافاصله نیروهای امدادی در صحنه حضور پیدا کردند و برای نجات جان او دست به کار شدند اما تلاش‌ها نتیجه نداد و این مرد ایرانی در صحنه جرم جان خود را از دست داد.
دو نفر به نام‌های رضا جعفری ۳۲ ساله و حیدری (نام کوچک او نامشخص است) ۲۸ ساله به قتل درجه دو این شهروند ایرانی متهم شده‌اند. پلیس نام مقتول را منتشر نکرده اما برخی منابع می‌گویند نام او فایق عبداللهی سنگان است و ۴۲ سال دارد. به گفته این منابع فایق اهل اشنویه است و در کانادا پناهجو بوده. همچنین پلیس کانادا به ملیت دو متهم اشاره‌ای نکرده اما منابع غیر رسمی ادعا می‌کنند این دو اهل افغانستان بوده‌‍‌اند. این منابع همچنین به نقل از یکی از افراد نزدیک به خانواده مقتول ادعا می‌کنند، متهمین بعد از تماس تلفنی با فایق عبداللهی، او را به بیرون منزل کشانده و با سلاح سرد مورد حمله قرار داده‌اند.
پلیس ونکوور جزئیاتی درباره انگیزه قتل منتشر نکرده اما گفته است مظنونین و قربانی، از قبل یکدیگر را می‌شناختند و درگیری بین آن‌ها شخصی بوده است. کارآگاهان به دنبال شاهدین این ماجرا هستند و اطلاعات بیشتری از این حادثه منتشر نشده است.

نظر شما