شناسهٔ خبر: 67356090 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

طی 3 ماهه نخست سال جاری انجام شد؛

افزايش 15.5 درصدي جابه‌جايي مسافر با ناوگان عمومي برون شهري در زنجان

صاحب‌خبر -
افزايش 15.5 درصدي جابه‌جايي مسافر با ناوگان عمومي برون شهري در زنجان
خبرگزاری آریا - رییس اداره حمل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از افزایش 15.5 درصدی جابه‌جایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری در استان طی سه ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان، حمید سلمانیان رییس اداره حمل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از جابجایی 323 هزار و 913 نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل برون شهری این استان طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 15 در صدی را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به جابجایی این تعداد مسافر در قالب 48 هزار و 103 سفر، اظهار کرد: از این تعداد 197 هزار و 675 نفر مسافر درون استانی و 126 هزار و 238 مسافر برون استانی بوده‌اند.
رییس اداره حمل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان با اشاره به فعالیت 36 شرکت حمل و نقل مسافربری در استان تصریح کرد: در حال حاضر دو شرکت حمل و نقل بین‌المللی با 131 دستگاه اتوبوس، 481 دستگاه مینی‌بوس، 501 سواری، 85 دستگاه ناوگان «وی آی پی» با 1513 نفر راننده در حوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در حال ارائه خدمات به مسافرین هستند.
رییس اداره حمل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر از طریق سامانه 141 به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوط با تخلف شرکت‌ها، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود.

نظر شما