شناسهٔ خبر: 67355979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آغاز ساخت بیش از ۸۰۰۰ طرح نهضت ملی مسکن کرمان

در آستانه اربعین شهادت آیت‌الله رئیسی با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور عملیات ساخت بیش از ۸ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، عصر امروز و در آستانه عید غدیر خم و اربعین شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور، فداکار استاندار کرمان، معاونان استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسئولان استان عملیات ساخت بیش از 8 هزار  واحد طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان آغاز شد که 4 هزار و 136 واحد از این واحدهای مسکونی در شهرک 108 هکتاری شهید همت و 4 هزار و 408 واحد دیگر آن در شهرک 57 هکتاری رضوان احداث می‌شوند.

این واحدهای طرح نهضت ملی مسکن با اعتباری بالغ 40 میلیارد تومان آماده سازی گام اول با آورده مردم و 550 میلیون تومان تسهیلات بانکی ساخته می‌شود.

لازم به ذکر است عصر امروز 26 کیلومتر از باند دوم محورهای مواصلاتی استان کرمان با اعتبار بالغ 3 هزار و 850 میلیارد ریال نیز به صورت متمرکز از شهرک کوهسار کرمان نیز با حضور وزیر کشور افتتاح شد که این محورها شامل، باند دوم کنارگذر غربی به طول 15 کیلومتر با اعتبار 2 هزار میلیارد ریال، باند دوم بم - جیرفت به طول هفت کیلومتر و اعتبار 1200 میلیارد ریال و باند دوم بم - زاهدان به طول چهار کیلومتر با اعتبار 650 میلیارد ریال می‌شود.

به گزارش تسنیم اجرای این پروژه‌ها سبب کاهش بار ترافیک، کاهش تصادفات، مصرف سوخت و کاهش زمان سفر می‌شود و این موارد از برکات 4 خطی شدن این محورها است.

احمد وحیدی وزیر کشور عصر امروز وارد کرمان شد. وی در بدو ورود در فرودگاه بین‌المللی کرمان مورد استقبال استاندار کرمان، معاونان استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، دادستان کرمان و دیگر مسئولان استان قرار گرفت.

آغاز عملیات ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر کرمان، افتتاح ورزشگاه 30 هزار نفری شهید آیت‌الله رئیسی، حضور در گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار شهید سلیمانی و شهدای کرمان و تشکیل جلسه شورای تأمین استان با حضور وزیر کشور از جمله برنامه‌های وزیر کشور در کرمان است.

انتهای پیام/511/

نظر شما