شناسهٔ خبر: 67355824 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

طی سه ماهه ابتدای سال جاری صورت گرفت؛

افزايش 35 درصدي جابه جايي مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومي در استان کرمان

صاحب‌خبر -
افزايش 35 درصدي جابه جايي مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومي در استان کرمان
خبرگزاری آریا - طی سه ماهه ابتدای سال جاری 3 میلیون و 700 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی از مبدا استان کرمان به سایر نقاط کشور جابه جا شده است که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 35 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری آریا(کرمان)، مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان این که طی سه ماهه ابتدای امسال 3 میلیون و 700 هزار مسافر از مبدا استان کرمان به سایر نقاط کشور جابه جا شده اند، گفت: جابه جایی این تعداد مسافر در قالب 263 هزار سفر انجام شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 50 درصد افزایش داشته است.
علی عبداللهی اظهار کرد: تعداد مسافران نوروزی امسال نسبت به نوروز سال گذشته با 60 درصد افزایش، از 776 هزار نفر به یک میلیون و 240 هزار نفر رسیده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان افزود: از این میزان جابه جایی مسافر در بهار امسال حدود 4 میلیون و 400 هزار مسافر داخل استانی در قالب 250 هزار سفر انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد افزایش داشته است.
عبداللهی یادآور شد: مسافران می توانند هرگونه انتقادات و شکایات خود از عملکرد شرکت و راننده را از طریق سامانه 141 مرکز مدیریت راههای استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوط به تخلفات رسیدگی شود.

نظر شما