شناسهٔ خبر: 67355624 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد اعلام کرد:

اجراي 2 هزار ميليارد ريال پروژه آسفالت ريزي در محورهاي شهرستان پارس آباد

صاحب‌خبر -
اجراي 2 هزار ميليارد ريال پروژه آسفالت ريزي در محورهاي شهرستان پارس آباد
خبرگزاری آریا - رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت:از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون عملیات آسفالت ریزی 85 کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان با اعتبار 2 هزار میلیارد ریال انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری آریا از اردبیل،آیدین مرادی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد که در مراسم رونمایی از خدمات 33 ماهه دولت شهید رئیسی در پارس آبادسخن می گفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت با بیان اینکه در طول 3 سال خدمت دولت شهید رئیسی اقدامات چشمگیری در حوزه راهداری این شهرستان انجام شده گفت:راه و سیره شهدای خدمت بویژه رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی ادامه دارد و راهداران شهرستان پارس آباد نیز با انجام به موقع عملیات راهداری وخدمت صادقانه به مردم در حوزه راه دین خود را به این شهدا ادا خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه در طول این 33 ماه راهداران اصلاح هندسی و ایمن سازی سه راهی فرودگاه و احداث روشنایی از سه راهی فرودگاه تا داخل اجیرلو را انجام داده اند افزود: راهداران پرتلاش و خستگی ناپذیر شهرستان پارس آباد نسبت به ایمن سازی، آشکارسازی و ساماندهی ورودی شهر از سمت بیله سوار نیز اقدام کرده اند.
عضو شورای اداری شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم علاوه بر پروژه‌های بهسازی و روکش آسفالت، اداره راهداری در جهت ایمن سازی و آشکارسازی مسیر نسبت به احداث روشنایی در نقاط پرتصادف محورهای مواصلاتی اقدام کرده تصریح کرد:تقاطع‌های ایران آباد، مغانسر، پل عنبرلو، بران و چهل پله از جمله آنهاست که مورد بهره برداری مردم شریف قرار گرفته است.
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد عملیات نصب گاردریل و نیوجرسی، تعمیرات ابنیه فنی، تهیه و نصب تابلو و علائم ایمنی، خط‌ کشی راههای اصلی، فرعی و روستایی و عملیات نگهداری راه و ابنیه را در طول دولت سیزدهم یادآور شد و اظهار کرد:از آنجاییکه خدمت خالصانه و صادقانه به مردم،انجام به موقع پروژه ها،امنیت جاده ،آرامش خاطر مردم و حفظ جان آنها از دغدغه های مهم دولت سیزدهم بود راهداران این شهرستان نیز با تمام قوا نسبت به ایمن سازی محورها تلاش کرده اند.
مرادی انجام عملیات روکش آسفالت جاده ترانزیتی پارس آباد – بیله سوار، راه اصلی سربند – اردبیل و روکش آسفالت راههای روستایی قوشاقشلاق، گوشلو – ملاکندی، محمودآباد – پل عنبرلو، ایران آباد – پاراقشلاق توسط راهداران را در طول خدمت 33 ماه شهید رئیسی در پارس آباد عنوان کرد.
وی از بهسازی، احداث و آسفالت راه فرعی عربلو – چهل پله، پروژه گردشگری دوردریاچه مغان، جاده میان گذر اصلاندوز خبرداد و خاطرنشان شد:در طول این 3 سال خدمت دولت سیزدهم به مردم احداث و آسفالت راههای روستایی بایندور، آقاقلی، قهرمانلو – ایمانقویی مشهد علی و قنبرلوی رستم – کچی قشلاقی علیا، سفلی و وسطی راههای روستایی هزار کندی، رحیم کندی، و حاج حسن کندی – ابراهیم کندی2،1 و لوله دره2،1 – اروج کندی انجام شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد عملیات احداث ،بهسازی و آسفالت ایستگاه صدا و سیما – راههای روستایی مرتضی کندی – حلاجلار، پارس آباد – گوشلو، راه فرعی قطعه2 عربلو – حاج عوض و راه روستایی قره تپه را از عمده پروژه‌های شاخص این اداره برشمرد.

نظر شما