شناسهٔ خبر: 67354793 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

درخشش شودر در نمایشگاه بین‌المللی مشهد

مشهد، شهر تاریخ و معنویت، از ۲۹ خرداد تا ۱ تیر ماه میزبان بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت ساختمان، معماری و عمران، صنایع سرمایشی و گرمایشی بود.

صاحب‌خبر -

رپرتاژ آگهی: این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی در کشور است که هر ساله جمع کثیری از برندهای معتبر و مشهور را گرد هم می‌آورد. در این میان موردی که نظرها را به خود جلب می‌کرد، حضور پر رنگ شودر در این نمایشگاه بود.

نوآوری و کیفیت در غرفه شودر

تفاوت غرفه شودر چه از نظر طراحی و چه از نظر استقبال مردمی در میان تمامی برندهای حاضر در نمایشگاه، کاملا محسوس بود. شودر با شعار همیشگی خود «چون جزئیات مهم است» در این نمایشگاه حاضر شد و بار دیگر قدرت و اقتدار خود در تولید منحصربه‌فرد شیرآلات را به نمایش گذاشت.

این برند می‌کوشد تا با حضور در نمایشگاه‌ها و رویدادهای داخلی و خارجی دستاوردهای خود را به رخ رقبا بکشد و تفاوت‌ها ومزیت‌های رقابتی خود را معرفی کند. غرفه‌سازی حرفه‌ای شودر در نمایشگاه‌ها و رویدادها و همچنین تولیدات با کیفیت و طراحی‌های نوآورانه این برند، همواره مورد تایید و تحسین از سوی مخاطبان قرار گرفته است.

در نمایشگاه شودر چه گذشت؟

شودر در این نمایشگاه از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد. جدیدترین روشویی‌های الکترونیکی این برند از مدل‌های بیزانس، موناکو‌پلاس و یونیک که مطابق با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شدند و همچنین آشپزخانه مفصلی بیزانس و یک مدل ظرفشویی آیدر و آخن و مدل آلپ از دیگر تولیدات جدید و بدیع این برند بود که در این نمایشگاه رونمایی شدند. این تولیدات برای معماران و سازنده‌های فعال در صنعت ساختمان که از این نمایشگاه بازدید کردند، بسیار قابل توجه بود چرا که سلیقه بیشتر افراد را پوشش می‌داد و از نظر کیفیت و تنوع رنگی از جایگاه خوبی برخوردار بود.

یکی از نکات برجسته این نمایشگاه حضور مدیرعامل محترم شرکت شودر، جناب آقای رضا قره‌داغی بود. مدیر عامل شودر با رویکرد مسئولیت‌پذیری و متعهد به ارتقای کیفیت زندگی مخاطبان، مانند دیگر رویدادها، شخصاً در غرفه شودر حضور پیدا کرد تا از نزدیک با بازدیدکنندگان دیدار کند و به سوالات آنان پاسخ دهد.

photo_2024-06-24_15-42-55

تجربه‌ای متفاوت در نمایشگاه مشهد

حضور شودر در نمایشگاه مشهد، فرصتی استثنایی را فرآهم آورد تا بازدیدکنندگان بتوانند رابطه‌ای مستقیم با نمایندگان این برند برقرار کنند. شودر نیز از تمامی جنبه‌های حضور در نمایشگاه استفاده کرده و علاوه‌بر به نمایش گذاشتن جدیدترین محصولات و معرفی چشم‌اندازهای آینده، از فرصت‌ شنیدن نظرات و پیشنهادات به شکلی متفاوت بهره ‌برد.

شودر در تمامی رویدادهای خود بر اصل مسئولیت‌پذیری، احترام به مشتری، دستیابی به بالاترین کیفیت و توجه به جزئیات تاکید می‌کند و با معرفی و توضیح برنامه‌های آینده خود، تجربه‌ای متمایز از حضور در نمایشگاه را برای بازدید‌کنندگان ایجاد می‌کند.

با حضور نمایندگان مستقیم برند شودر در نمایشگاه مشهد، شرکت‌کنندگان می‌توانستند سوالات و پیشنهادات خود را با مسئولان و کارشناسان حرفه‌ای مطرح کنند و از نزدیک شاهد تفاوت طراحی و تولیدات برند شودر باشند. این تجربه را می‌توان نشان‌دهنده تعهد شودر به ارائه بهترین خدمات و محصولات به مشتریان خود دانست.

photo_2024-06-24_15-43-04

برچسب‌ها:

نظر شما