شناسهٔ خبر: 67354466 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ارتقای فرهنگ سازمانی در دستور کار شورای فرهنگی استان تهران

فرمانده مرکز بسیج استانداری تهران با تأکید بر اینکه هدف اصلی شورای فرهنگی افزایش تعلق خاطر سازمانی است، گفت: از اعضای شورای فرهنگی درخواست داریم با توجه به ضرورت‌های موجود در دستگاه ها، موضوعات اثرگذار را در قالب پیشنهادات به این شورا ارائه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ عباس سراج عصر امروز در اولین نشست دبیران شورای فرهنگی که به میزبانی شهرداری باقرشهر برگزار شد، اظهار داشت: شورای فرهنگی در ابتدای امر به فرمانداری‌ها و سپس با هماهنگی‌های انجام شده به شهرداری‌ها ابلاغ شد.

وی افزود: شورای فرهنگی هیچ گونه منافاتی با کار بسیج ندارد و  دبیر شورای فرهنگی در همه دستگاه‌ها اعم از فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها فرمانده بسیج  یا فرمانده پایگاه و تمامی کارهای اجرایی به عهده دبیر شورای فرهنگی است.

فرمانده مرکز بسیج استانداری تهران در ادامه با اشاره به اینکه هدف اصلی شورای فرهنگی افزایش تعلق خاطر سازمانی است، گفت: شورای فرهنگی با ذکاوت و زیرکی فرماندهان بسیج به موفقیت‌هایی دست پیدا کرده و این نشان می‌دهد که بسیج منعطف است، اما منفعل نیست و با تمامی کمبودها و ظرفیت‌ها کار می‌کند و اجازه به حاشیه رفتن این نهاد ارزشمند داده نشده است.

وی با تأکید بر اینکه هرچه به رفتار ما سمت و سو دهد، فرهنگ است و کار فرهنگی کاری است که تغییر رفتار را از آن شاهد باشیم، تصریح کرد: کار ما به عنوان دبیران شورای فرهنگی ارتقای سطح فرهنگ به ویژه در سازمان‌ها و دستگاه‌هاست و در این راستا باید با ایجاد تعلق سازمانی  برای ارتقای آن نیز بکوشیم.

سراج در پایان با اشاره به اینکه در شورای فرهنگی 3 کمیته اقامه نماز، عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر داریم، خاطرنشان کرد: زیر بنای تمامی موضوعات فرهنگ است و در هر زمینه‌ای که قصد واکاوی مشکلات را داشته باشیم در نهایت به فرهنگ می رسیم لذا از اعضای شورای فرهنگی درخواست داریم با توجه به ضرورت‌های موجود در دستگاه‌ها موضوعات مهم و اثرگذار را در قالب پیشنهادات به این شورا اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما