شناسهٔ خبر: 67353956 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

مشاجره محسن هاشمی و خضریان در آنتن زنده/ هاشمی، نماینده جلیلی را تهدید کرد

مناظره‌ی تلویزیونی میان محسن هاشمی رفسنجانی و علی خضریان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فرارو، در این مناظره خضریان مشاور جلیلی به تندی از پزشکیان انتقاد کرد، محسن هاشمی نیز با اشاره به تعداد آرای خضریان در مجلس گفت: «افراطی‌ها دلشان می‌خواهند مردم در انتخابات شرکت نکنند و با ۶ درصد آرای مردم به مجلس راه پیدا کنند.» دقایقی از این مناظره به تنش کشیده شد.

مناظره‌ای میان محسن هاشمی رفسنجانی فعال سیاسی اصلاح طلب و علی خضریان نماینده و فعال سیاسی اصولگرا برگزار شد. در ادامه گزیده سخنان آن‌ها در این برنامه را می‌خوانید.


محسن رفسنجانی گفت: هر نظامی نیاز به مشروعیت و کارآمدی دارد. مشروعیت با اجرای دقیق قانون اساسی پیش می‌آید.


حمله تند علی خضریان به تیم ستاد پزشکیان


علی خضریان گفت: در شرایطی که حرف از کارآمدی می‌زنیم؛ باید سوابق و سیاست‌ها و اطرافیان کاندیدا را رصد کنیم. آقای پزشکیان ادامه دهنده دولت روحانی هستند. پزشکیان برنامه‌ای برای اداره کشور ندارند. در سیاست خارجی با حضور اقای ظریف؛ یک نسخه ناقصی از آقای روحانی را ایشان می‌خواهند پیاده کنند. مردم بدانند اگر رای می‌دهند تازه اول دعوای متخصصین است.


واکنش محسن رفسنجانی نسبت به اظهارات خضریان


رفسنجانی گفت: با توجه به اینکه ایشان کتش را درآورده و درمورد موضوع مشخص صحبت نکرد بنا ندارم پاسخ ایشان را بدهم هرچند گفته‌های ایشان صحت ندارد. رفسنجانی خطاب به خضریان افزود: من نمی‌دانم ایشان از کدام یک از کاندیدا دفاع می‌کند.

خضریان گفت: با یک پروژه دروغ طرف هستیم؛ آقای جهرمی در برنامه شیراز به اقای پزشکیان یاد می‌داد چه بگوید. جهرمی ادعا می‌کرد لباس فضانوردی ایرانی را در کشور تولید کرده است و این پروژه بزرگ دروغ بود.


خضریان خطاب به محسن هاشمی گفت: آیا پزشکیان قرار است سفارش پدر شما را اجرا کند؟ محسن هاشمی در پاسخ به خضریان اظهار کرد: مواظب صحبتت باش، پدر من اون دنیاست ممکنه بلایی سرت بیاید.

تذکر محسن رفسنجانی به مجری برنامه مناظره
رفسنجانی گفت: خانم مجری شما نباید در تایید صحبت آقای خضریان سرتان را تکان دهید.

رفسنجانی گفت: افراطی‌ها دلشان می‌خواهند مردم در انتخابات شرکت نکنند و با ۶ درصد آرای مردم به مجلس راه پیدا کنند. همین افراد با پرگویی و تهمت حرف می‌زنند. البته آقای جلیلی اینطور نیست.
مشاجره خضریان و رفسنجانی در برنامه مناظره
خضریان گفت: برادر شما (مهدی رفسنجانی) زمانی که در اصل کمیسیون ۹۰ بودم، در بازدید از زندان اوین دیدم بدون محدودیت بیرون از زندان بود.


مشاور جلیلی از سوال محسن هاشمی طفره رفت محسن هاشمی پرسید: بگو چند درصد آرای مردم را در انتخابات مجلس کسب کردی؟
هاشمی خطاب به مشاور جلیلی گفت: شما قبول داری که نماینده مجلس هستی؟ شما فقط ۶ درصد رای آوردی؟ تا این آقا توهین کند، نمی گذارم حرف بزند.

محسن هاشمی خطاب به خضریان گفت: مواظب صحبتت باش، پدر من اون دنیاست ممکنه بلایی سرت بیاد.


محسن هاشمی خطاب به مشاور جلیلی: رئیسی می خواست برجام را حل کند، اما شماها نگذاشتید تا جلیلی بیاید
محسن هاشمی گفت: می‌خواهم داد بزنم، به شما چه ارتباطی دارد؟ مگر با ۶ درصد وارد مجلس شدی، کسی حرفی زد؟ رئیسی می‌خواست برجام را حل کند، اما شماها نگذاشتید تا جلیلی بیاید.

خضریان در پاسخ گفت: پدر شما در ۸۸ به رای مردم تمکین نکرد. مردم محاکمه سران فتنه و پدر شما را فریاد زدند.

محسن هاشمی گفت: اگر در مورد اتفاقات ۸۸ حرف بزنیم که شماها اینجا نبودید.


اگر ما ادامه دهنده راه آقای روحانی هستیم افتخار می کنیم!
رفسنجانی گفت: چه بلایی سر مردم بخاطر فیلترینگ آوردید؟ چه بیزینسی است که با وی‌پی‌ان ایجاد کردید؟ اگر ما ادامه دهنده راه آقای روحانی هستیم افتخار می کنیم!


محسن هاشمی: به پدرم چه کار داری؟ می‌خواهی بگم مامانم هم بیاید اینجا و دعوا

نظر شما