شناسهٔ خبر: 67353683 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پاسخ غیرمنتظره مهران شاهین طبع به فدراسیون

سرمربی قهرمان پیشنهاد نیمکت تیم ملی را رد کرد!

سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر بسکتبال به پیشنهاد فدراسیون برای قبول هدایت تیم ملی پاسخ منفی داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مدت زیادی است که اهالی بسکتبال منتظر معرفی سرمربی جدید تیم ملی هستند. در سال‌های اخیر تغییرات زیادی روی نیمکت به وجود آمده و آخرین مربی تیم ملی هم هاکان دمیر ترکیه‌ای بود که نتایج خوبی نگرفت و از سمت خود کنار رفت.

با پایان لیگ برتر مشخص شد که یکی از گزینه‌های اصلی سرمربیگری تیم ملی مهران شاهین طبع بوده که اتفاقا موفق شد با تیم طبیعت اسلامشهر برای نخستین بار به عنوان قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کند.

با این حال سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال از رد پیشنهاد نیمکت تیم ملی توسط شاهین طبع خبر داد و به ایسنا گفت: "فدراسون بسکتبال آقایان مهران شاهین‌طبع و مهران حاتمی را به عنوان دو گزینه داخلی مد نظر داشت که آقای شاهین‌طبع اعلام کردند شرایط لازم برای همکاری با فدراسیون را ندارند. به این ترتیب تنها گزینه داخلی ما آقای حاتمی هستند که قرار شد پس از بررسی‌های لازم، نظر خود را اعلام کنند."

«مارکو راموندینو» ۴۳ساله از ایتالیا و «رادووان تریفانوویچ» ۵۴ساله از اسلوونی نیز دو گزینه خارجی تیم ملی بودند که طبق گفته تابش‌نیا، راموندینو نیز پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی ایران را رد کرده است.

نظر شما