شناسهٔ خبر: 67353464 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

مذاکرات جدی کاپیتان سپاهان با استقلال

مدیر برنامه محمد کریمی صبح امروز در باشگاه استقلال حاضر شده و گفت‌وگویی با مدیران باشگاه داشته است.

صاحب‌خبر -

 محمد کریمی یکی از بازیکنان سپاهان است که در پایان فصل و قهرمانی طلایی‌پوشان در جام حذفی قراردادش با باشگاه به اتمام رسید و این روز‌ها مدیر برنامه‌های این بازیکن در حال مذاکره با باشگاه‌های مختلف است.

کریمی یکی از بازیکنان مورد نظر جواد نکونام برای تقویت استقلال در فصل جاری هم به‌شمار می‌رود و در همین راستا صبح امروز مدیر برنامه‌های این بازیکن در دفتر استقلال حاضر شد و با مدیران باشگاه تهرانی برای عقد قرارداد گفتگو کرد.

البته هنوز تلاش باشگاه استقلال برای جذب کاپیتان سپاهان به نتیجه خاصی منجر نشده و این بازیکن در حال تجزیه و تحلیل پیشنهاد‌های خود است که علاوه بر استقلال از یکی دو تیم دیگر خارج از تهران که از تیم‌های پرآوازه فوتبال ایران هستند به او رسیده است.

کریمی در لیگ بیست و سوم ششمین سال حضور متوالی خود را در سپاهان پشت سر گذاشت و قدیمی‌ترین بازیکن این تیم به‌شمار می‌رود. این بازیکن اهل شمال کشور که کاپیتان اول طلایی‌پوشان هم به‌شمار می‌رود طی روز‌های اخیر مذاکراتی نیز با مدیران باشگاه سپاهان داشته، ولی پیشنهاد آن‌ها در حدی نبوده که او را برای امضا کردن برگه تمدید قرارداد قانع کند.

جدایی کریمی یکی از اخبار ناخوشایندی است که این روز‌ها می‌تواند به هواداران سپاهان برسد. آن‌ها زمان زیادی برای حضور در پلی آف لیگ نخبگان ندارند و از دست دادن یکی از مهره‌های کلیدی تیم شانس وضعیت آن‌ها را با چالش روبرو خواهد کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما