شناسهٔ خبر: 67352729 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

تیر خلاص ایران‌خودرو به متقاضیان پژو پارس

با توجه به پایان بهار 1403 و تمام شدن زمان تولید انواع پژو پارس می توان گفت ایران خودرو تیر خلاص را به متقاضیان این خودروی محبوب شلیک کرد و ثبت نام کنندگان برای خانواده پژو پارس باید با خودروهای جایگزین کنار بیایند.  

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اکو ایران، پژو پارس قرار نیست دیگر تولید و عرضه شود و قرار است چهار خودرو جایگزین شود. ایران خودرو تارا v1 پلاس، رانا پلاس (ارتقا یافته)، سورن پلاس با موتور XU7P و پژو 207 با گیربکس دستی (ارتقا یافته) را در دسترس متقاضیانی قرار داده که در دور اول فروش محصولات خودروسازان در سامانه یکپارچه انواع پژو پارس را انتخاب کرده بودند.

با توجه به پایان بهار 1403 و تمام شدن زمان تولید انواع پژو پارس می توان گفت ایران خودرو تیر خلاص را به متقاضیان این خودروی محبوب شلیک کرد و ثبت نام کنندگان برای خانواده پژو پارس باید با خودروهای جایگزین کنار بیایند.

مدیران ایران خودرو طی اطلاعیه ای به متقاضیانی که اولویت تحویل پژو پارس های ثبت نامی آنها برای بهار 1403 تعیین شده بود اعلام کرده است که می توانند خودروهای جایگزین انواع پژو پارس را به صورت نقدی با تحویل 90 روزه و پیش فروش با موعد تحویل آبان تا اسفند 1403 به متقاضیان واگذار می شود.

البته سبد محصولاتی جایگزین پژو پارس که به صورت 90 روزه واگذار می شوند سه خودرو را در خود جای داده است و سبد محصولاتی که قرار است به صورت پیش فروش جایگزین محصول محبوب ایران خودرو شود چهار خودرو را در لیست خود می بیند.

مدیران ایران خودرو تارا v1 پلاس، رانا پلاس (ارتقا یافته)، سورن پلاس با موتور XU7P را به صورت نقدی و تحویل 90 روزه را تیررس متقاضیان قرار داده است. البته نکته قابل توجه است اینکه همچنان متقاضیانی که سورن پلاس با موتور XU7P را انتخاب می کنند می توانند از 15 میلیون تومان تخفیف استفاده کنند.

تارا V1 پلاس با قیمت حدود 587 میلیون تومان عرضه می شود. رانا پلاس نیز با قیمتی حول و حوش 457 میلیون تومان فروخته می شود. متقاضیان پژو پارس که سورن پلاس با موتور XU7P را انتخاب می کنند می توانند این خودروی جایگزین را با قیمت نزدیک به 465 میلیون تومان، بهمراه 15 میلیون تومان تخفیف خریداری کنند.

اما اگر متقاضیان پژو پارس تصمیم بگیرند خودروهای جایگزین پژو پارس را به صورت پیش فروش خریداری کنند می توانند علاوه بر سه خودرویی که به صورت نقدی عرضه می شوند می توانند پژو 207 با گیربکس دستی (ارتقا یافته) را نیز انتخاب کنند.

تارا V1 پلاس با پیش پرداخت حدود 292 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می شود. تارا V1 پلاس بهمن 1403 واگذار می شود. رانا پلاس (ارتقا یافته) با پیش پرداختی حول و حوش 328 میلیون تومان و 700 میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار گرفت. رانا پلاس (ارتقا یافته) آبان 1403 به متقاضیان پژو پارس واگذار می شود. سورن پلاس با موتور XU7P نیز با قیمتی نزدیک به 232 میلیون و 500 هزار تومان به صورت پیش فروش به ثبت نام کنندگان پژو پارس واگذار می شود. سورن پلاس همانند تارا v1 پلاس در بهمن سال جاری برایم تقاضیان فاکتور خواهد شد.

پژو 207 با گیربکس دستی (ارتقا یافته) که متقاضیان خاص خود را دارد نیز با پیش پرداختی بیش از 252 میلیون تومانی در اختیار متقاضیان انواع پژو پارس قرار گرفته است. اما پژو 207 با گیربکس دستی (ارتقا یافته) اسفند امسال به متقاضیان واگذار می شود.

ایران خودرویی ها باید منتظر بمانند تا ببینند متقاضیان پژو پارس از میان خودروهای جایگزین بیشتر به کدام محصول روی خوش نشان می دهند.

نظر شما