شناسهٔ خبر: 67351821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کارنامه قابل قبول قالیباف او را از سایر نامزدها متمایز کرده

رئیس ستاد ایثارگران قالیباف در غرب کشور، گفت: ظرفیت اجرایی و کارنامه قابل قبول قالیباف او را از سایر کاندیداها متمایز می‌کند.

صاحب‌خبر -

مهدی فیض‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: ستاد ایثارگران غرب کشور قالیباف، پنج استان همدان، کرمانشاه، ایلام، کردستان و لرستان را پوشش می‌دهد و با استفاده از ظرفیت خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان رزمندگان و نیروهای ارزشی در منطقه اعم از عشایر و آحاد مردم کار خود را از 15 روز قبل آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه این ستاد جلسات بسیار خوبی را در استان کرمانشاه برگزار کرده است، عنوان کرد: در خطه اهل تسنن نیز نشست‌های بسیار خوبی با حضور همسر قالیباف و ماموستا ملاقادر قادری که بین جامعه اهل تسنن شخصیتی وزین، انقلابی و صاحب نفوذ محسوب می‌شوند، برگزار شد.

رئیس ستاد ایثارگران قالیباف در غرب کشور، گفت: در کردستان نیز جلساتی با حضور ماموستا رستمی، امام جمعه اهل تسنن و بهمنی، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و سران طوایف و بزرگان منطقه برگزار شد.

فیض‌اللهی افزود: ارزش‌های وجودی قالیباف و ظرفیت و توانایی اجرایی وی نسبت به سایر کاندیداها، یک ظرفیت بسیار حائز اهمیت با کارنامه قابل قبول محسوب می‌شود.

وی گفت: قالیباف اکنون رئیس یکی از قوا است و می‌توانست در این دوره از انتخابات شرکت نکند و در سنگر خود باقی بماند و خدمت کند، زیرا در این سنگر نیز تأثیرگذار است، اما آنچه که وی را به این عرصه هدایت کرد آن بخش از ظرفیت اجرایی است که نظام و مردم به آن نیاز دارند.

رئیس ستاد ایثارگران قالیباف در غرب کشور، بیان کرد: شهید خدمت و عزیز ملت شهید آیت‌الله رئیسی در مدت کوتاه خدمت، صادقانه مردم را نسبت به مسائل اقتصادی، تولید، تورم و دیپلماسی خارجی امیدوار کردند و راهبرد جهادی این شهید، منویات و اخلاص در رفتار ایشان سبب شد بعد از شهادتشان مردم این چنین ابراز علاقه کنند.

فیض‌اللهی با اشاره به اینکه ما نیازمند این هستیم تفکر شهید رئیسی و سردار سلیمانی را تداوم ببخشیم، گفت: قالیباف یار دیرینه حاج قاسم بوده و شهید سلیمانی بارها از ایشان تعریف و تمجید کرده و فرماندهان دیگری همچون سردار حاجی‌زاده که امروز محبوب قلوب مردم است، به وی کمک‌ می‌کنند که در جایگاه ریاست جمهوری مایه برکت برای مردم باشد.

وی افزود: همه 6 کاندیدایی که به این عرصه ورود کرده‌اند، موجه هستند و رأی به هر یک از این افراد رأی به نظام جمهوری اسلامی و حمایت از  مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر است که تا ابد مدیون آن‌ها خواهیم بود.

رئیس ستاد ایثارگران قالیباف در غرب کشور، عنوان کرد: اعتقاد دارم همه کاندیداها قابل احترام، متدین و باظرفیت هستند، اما امروز از بین این 6 نفر کسی که کارنامه اجرایی قابل قبولی در مسئولیت‌های کلان داشته تنها قالیباف است و بعد از موفقیت در این انتخابات، سایر کاندیداها می‌توانند در کنار قالیباف کمک کنند. همان رویه‌ای که شهید رئیسی در پیش گرفت و از تمام افکار و دیدگاه‌ها به‌کار گرفت و موفق هم شد.

فیض‌اللهی درباره روند برگزاری مناظرات، خاطرنشان کرد: بحث مناظرات بسیار جامع و روشن‌گرانه است و افکار عمومی نیز انتظار دارند از این مناظره‌ها برنامه کاری کاندیداها را در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متوجه شوند.

وی با بیان اینکه هر چند روند مناظرات برگزار شده خوب بود، اما اشکالاتی نیز به آن وارد است، عنوان کرد: آنچه که اکنون در مناظرات رقم می‌خورد برای مردم کافی نیست، برخی از کاندیداها منتقدین و دلسوزان نظام هستند، اما افکار عمومی به دنبال نحوه برخورد اشخاص نیستند، بلکه به دنبال برنامه و راهکار هستند.

رئیس ستاد ایثارگران قالیباف در غرب کشور گفت: در مناظرات برگزار شده بین 6 کاندیدا قالیباف با برنامه‌ای که در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ارائه داده‌ توانسته توفیق مناسبی به دست آورد.

فیض‌اللهی با بیان اینکه مردم به دنبال نقاط ضعف و تخریب نیستند، بلکه به دنبال برنامه‌ هستند، افزود: تخریب در افکار عمومی آثار منفی دارد و مردم از این روش نتیجه خاصی نمی‌گیرند و لذا کاندیداها باید پاسخگوی مطالبه افکار عمومی باشند، زیرا رسالت مناظره این است که کاندیداها برنامه‌های کاری خود را بیان کنند،  پاسخگوی سؤالات مردم باشند.

وی بیان کرد: سردار شهید سلیمانی اتفاقات مهمی را در محور مقاومت رقم زد که تا ابد در منطقه ساری و جاری است و امید داریم راه و مکتب حاج قاسم را در جامعه ترویج دهیم و با خلاص خدمتگزار مردم باشیم. 

انتهای پیام/

نظر شما