شناسهٔ خبر: 67351782 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پول تو جیبی ورزشکاران در المپیک مشخص شد

ورزشکاران و مربیان در المپیک 2024 پاریس 1500 یورو پول تو جیبی از کمیته ملی المپیک دریافت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آخرین جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک قبل از آغاز المپیک 2024 پاریس امروز در محل این کمیته برگزار شد. سیدمناف هاشمی سرپرست کاروان ایران که قطعا قبل از همه ورزشکاران و مربیان در محل برگزاری این رویداد حاضر خواهد بود، در پایان جلسه امروز از پرداخت عیدی از سوی کمیته ملی المپیک به ورزشکاران، مربیان و نفرات اعزامی به المپیک به مناسبت عید غدیر خبر داد.

همچنین هاشمی با اعلام افزایش پول تو جیبی ورزشکاران و مربیان در المپیک پاریس گفت: "موضوع مهم جلسه امروز در مورد هزینه‌هایی بود که علاوه بر ورزشکاران، به کادرفنی پرداخت می‌شد. در مورد پولی که در دهکده به ورزشکاران و بقیه کاروان و هزینه پشتیبانی پرداخت می‌شد تصمیم‌گیری شد. پول تو جیبی در گذشته ۱۲۰۰ یورو بود اما این دوره ۱۵۰۰ یورو برای ورزشکاران، کادرفنی و سرپرست‌ها است و برای بقیه اعضای کاروان مانند المپیک توکیو است. همچنین قرار است مبلغی را به مناسبت عید غدیر به ورزشکاران، کادر سرپرستی و کادرفنی عیدی دهیم."

البته در ماه‌های اخیر نیز کمیته ملی المپیک حقوقی را برای ورزشکاران المپیکی در نظر گرفته بود و این ورزشکاران حداقل 15 و حداکثر 200 میلیون تومان بر اساس ارزیابی‌ها حقوق دریافت می‌کردند.

نظر شما