شناسهٔ خبر: 67351232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دولت سیزدهم کردستان را در مدار توسعه و پیشرفت قرار داد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان کردستان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در بعد ملی و فراملی کردستان را در مدار توسعه و پیشرفت قرار داد، گفت: افتتاح فرودگاه سقز ، پروژه آبرسانی سنندج، اتصال راه آهن سنندج به کشور از اقدامات مهم دولت سیزدهم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مهدی رمضانی ظهر امروز در نشست (جهاد تبیین و روشنگری) با محوریت حضور در انتخابات ریاست جمهوری که با حضور مسئولان روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان کردستان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ستاد انتخابات استان کردستان تدارکات لازم را برای انتخابات چهاردهمین ریاست جمهوری کشور در روز هشتم تیرماه برای کیفیت بالای انتخابات فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه زمینه اجرای 4 رکن سلامت انتخابات، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری فراهم شده است، گفت: مؤلفه مهم و راهبردی رکن انتخابات مشارکت است، این انتخابات علاوه بر اهمیت ذاتی نقش مهم‌تری نیز به جهت شهادت رئیس‌جمهور شهید دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان کردستان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در بعد ملی و فراملی کردستان را در مدار توسعه و پیشرفت قرار داد، افزود: افتتاح فرودگاه سقز ، پروژه آبرسانی سنندج، اتصال راه آهن سنندج به کشور از اقدامات مهم دولت سیزدهم بود، رئیس‌جمهور شهید توجه ویژه‌ای به کردستان داشتند، اکنون نیز مهم است چه کسی با چه رویکردی به سر کار بیاید، نگاه رئیس‌جمهور شهید به کردستان توسعه بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم با تداوم خدمات دولت سیزدهم شاهد ترقی و توسعه ویژه‌تری در استان کردستان باشیم، خاطر نشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی هر چه  جلوتر آمده‌ایم، روند پیشرفت پیشرونده‌تر بوده که این ذات انقلابی و مکتبی جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

رمضانی مهمترین رکن انتخابات را مشارکت دانست و عنوان کرد: بسیار مهم است که رئیس‌جمهور آینده ایران چه کسی باشد، مشارکت تضمین‌کننده هویت و مقولیت نظام جمهوری اسلامی در بعد بین‌المللی است.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات رئیس‌جمهوری اظهار کرد: نخستین رسالت ما در انتخابات حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و سپس انتخاب فرد اصلح است.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان با ذکر اینکه زمینه برای انتخابات باشکوه فراهم شده است، یادآور شد: نخبگان و اصحاب رسانه نقش ویژه‌ای در تبیین ضرورت مشارکت و تبین شاخص‌ها در انتخاب اصلح دارند، رویکرد جریانی و سیاسی مطرح نیست، با تعصب سیاسی به انتخابات نگاه نکنیم بلکه با نگاه توسعه‌ای و شاخص‌های مطلوب رئیس‌جمهور آینده را تعیین کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان کردستان تأکید کرد: در چند روز مانده به انتخابات اصحاب رسانه و فعالان حوزه روابط‌عمومی جدی‌تر و حساس‌تر مردم را به ترغیب و تشویق و انتخاب گزینه اصلح سوق دهند.

انتهای پیام/486/

نظر شما