شناسهٔ خبر: 67350826 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

کمیته تحقیقات روسیه: در حملات داغستان، 15 پلیس و 4 غیرنظامی کشته شدند

صاحب‌خبر -

شفقنا- کمیته تحقیقات روسیه از کشته شدن نزدیک به 20 نیروی امنیتی و فرد غیر نظامی در نتیجه حملات تروریستی اخیر در یکی از جمهوری های خودمختار واقع در جنوب غرب این کشور خبر می دهد.

به گزارش شفقنا، بخش عربی خبرگزاری «آناتولی» ترکیه (AA) بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در پایگاه اینترنتی خود نوشت که کمیته تحقیقات روسیه با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که در جریان حملات تروریستی دیروز (یک شنبه) در شهرهای «ماخاچ قلعه» و «دربند» در جمهوری خودمختار و مسلمان نشین داغستان در جنوب غرب این کشور، 19 نفر شامل 15 نیروی پلیس و چهار غیر نظامی جان خود را از دست دادند.

در بیانیه کمیته تحقیقات روسیه در همین رابطه آمده است: بر اساس اطلاعات اولیه، 15 پلیس و چهار غیر نظامی از جمله یک کشیش ارتدکس جان خود را از دست دادند. پنج نفر نیز در جریان سرکوب این جنایت کشته شدند که هویت آنها مشخص شده و تلاش برای شناسایی دیگر افراد دخیل در این حادثه همچنان ادامه دارد.

این کمیته در ادامه بیانیه خود درباره حملات مذکور که یک مرکز پلیس، یک کنیسه یهودیان و دو کلیسای مسیحیان را در ماخاچ قلعه و دربند در ساحل دریای خزر به عنوان پرجمعیت ترین شهرهای جمهوری داغستان در منطقه قفقاز شمالی را هدف قرار دادند، همچنین تاکید کرد که تحقیقات در مورد این حملات تروریستی ادامه دارد.

خبر اصلی را در آناتولی ببینید

نظر شما