فردای اقتصاد- عملکرد آرین پارس موتور از گذشته نشان داده است ارایه خدمات با کیفیت و بهموقع با استاندارد یکسان در سطح کشور از الویتهای این شرکت در توسعه خدمات پس از فروش است، در همین راستا و در ادامه استانداردسازی تعمیرگاههای مجاز این برند، نمایندگی استاندارد خدمات پس از فروش لاماری کد۲۶۰۱ با حضور جمعی از مدیران آرین پارس موتور و مدیران این نمایندگی در کرج افتتاح شد.
نمایندگی خدمات پس از فروش کد ۲۶۰۱ با مدیریت هادی علمداری در راستای ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان شرکت آرینپارس موتور، در فضایی به مساحت ١٢٠٠ متر مربع در منطقه بلوار شهید بهشتی کرج آماده ارائه خدمات به مشتریان برند لاماری است.
تمامی نمایندگان لاماری در سطح کشور از زمان آغاز فعالیت خود ملزم به ارایه خدمات پس از فروش در کنار خدمات فروش به مشتریان این برند هستند و در حال حاضر استانداردسازی مراکز خدمات پس از فروش تمامی نمایندگیها در دستور کار شرکت آرین پارس موتور و نمایندگان برند لاماری در سطح کشور قرار دارد.
آرین پارس موتور برنامه تجهیز و افتتاح نمایندگیهای دیگر فروش و همچنین نمایندگیهای خدمات پس از فروش این برند را طی هفتههای آتی دارد و در راستای توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش برند لاماری، تعداد قابل توجهی از نمایندگیهای این برند براساس استاندارد مدون و مکتوب تا پایان سال جاری، آماده ارایه خدمات به مشتریان لاماری در سراسر کشور هستند.