شناسهٔ خبر: 67349934 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعطای خدمات رایگان پزشکی به مددجویان تا پایان سال

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، مددجویان شناسایی شده با حضور در محل‌های استقرار گروه‌های جهادی و بر اساس نیازهای پزشکی و درمانی، از خدمات رایگان بهره‌مند شدند که این برنامه تا پایان سال جاری نیز ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

رضا البرزی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در کرج افزود: بر همین اساس در خردادماه امسال تعداد 350 نفر از مددجویان مورد حمایت کمیته امداد استان از خدمات رایگان پزشکی بهره‌مند شدند.

البرزی اظهار کرد: خدمات رایگان پزشکی به واسطه گروه‌های جهادی از جمله داندانپزشکی، چشم پزشکی، داخلی و دیگر زمینه های درمانی به نیازمندان ارائه شده است.

این مسئول ضمن تجلیل از عملکرد گروه های جهادی خاطرنشان کرد: همواره خدمات قابل توجهی به خانواده‌های مورد حمایت و سایر اقشار آسیب‌پذیر با مشارکت گروه‌های جهادی ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، مددجویان شناسایی شده با حضور در محل‌های استقرار گروه‌های جهادی و بر اساس نیازهای پزشکی و درمانی، از خدمات رایگان بهره‌مند شدند که این برنامه تا پایان سال جاری نیز ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: در طول استقرار گروه‌های جهادی ارائه خدمات رایگان پزشکی به مددجویان به صورت مستمر ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما