شناسهٔ خبر: 67349695 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

حمایت جبهه پایداری از جلیلی

جبهه پایداری انقلاب اسلامی با معرفی «سعید جلیلی» به عنوان نامزد اصلح این تشکل برای انتخابات ریاست جمهوری، از جوانان و دلسوزان انقلاب اسلامی خواست تمام همت و توان خود را برای تبلیغ و حمایت از وی به کار گیرند.

صاحب‌خبر -

  جبهه پایداری انقلاب اسلامی روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: مردم بصیر، شریف و انقلابی ایران همانگونه که استحضار دارید انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری دوره چهاردهم در شرایطی برگزار می‌شود که کشور رئیس جمهور فقید، مردمی و پرتلاش خود را در حادثه ای ناگوار از دست داد. رئیس جمهوری که در راه پیشرفت کشور، اعتلای جمهوری اسلامی و در حین خدمت به مردم به شهادت رسید و در بین مردم به شهید جمهور و شهید خدمت معروف شد.

این بیانیه ادامه داد: دولت مردمی سیزدهم دولتی بود که پس از نزدیک به یک دهه استقرار گفتمانی که تمام زندگی مردم و شرایط کشور را به غرب وابسته کرده بود و با این استدلال موجب آسیب پذیری جدی در اقتصاد، تولید، اشتغال و معیشت مردم در دهه نود شد، با تلاش شبانه روزی و روحیه مردمی و جهادی، توانست بسیاری از آسیب ها را جبران، عقب ماندگی را برطرف و مسیر پیشرفت را شکل دهد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز اگر حتی در درون ایالات متحده آمریکا جوانان مبارزی رویش کرده که در دفاع از مهمترین مساله انسانی دنیای معاصر یعنی قضیه فلسطین که از قضا مهمترین مساله امت اسلام نیز هست دست به قیام زده اند، حاصل تلاشی است که دولت مردمی شهید رئیسی در مسیر انقلاب اسلامی و با مجاهدت بهترین مبارزان خود در عرصه میدان و دیپلماسی انقلابی رقم زده است. در این برهه حساس که تمام جهان به دو قطبی حق و باطل بدل گشته و بسیاری از وجدان های آگاه نه در دل خود بلکه در وسط میدان به یاری مظلومان می شتابند نقش جمهوری اسلامی در میدان داری و راهبری، اهمیت ویژه ای یافته است.

این بیانیه خاطرنشان کرد: اکنون که در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته ایم توجه به این مسیر در حال رشد و رو به جلو و تاکید بر عدم بازگشت به دوره های ناآرام و پرتنش «ما نمی توانیم»، امری لازم و بی بدیل است. مردم در این انتخابات دنباله‌رو دولتی هستند که بتواند «پُرکار» و «فعال»، «آگاه» و «معتقد به مبانی انقلاب» باشد تا بتواند ضمن برطرف کردن مشکلات معیشتی و پرکردن حفره‌های اقتصادی و فرهنگی، منافع ملت در منطقه و جهان را حفظ و تأمین کند.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دولتی که دولتمردان آن از جنس مردم بوده و در ساده زیستی مسئولین یادآور نمایی از دولت علوی باشد. دولتی که بداند نماینده تمام مستضعفین جهان در برابر تمام دنیای کفر است. دولتی که نماینده کار و تلاش باشد تا بتواند دنیا و عقبای بندگان خدا را به زیباترین شکل ممکن بسازد. امروز در آستانه انتخابی هستیم که می تواند با ادامه مسیر رئیس جمهور شهید، این دولت کریمه را بسازد.

جبهه پایداری از جلیلی حمایت کرد

جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود: در بحث گزینه اصلح اگر چنانچه شاخص های تبیین شده از سوی رهبر حکیم انقلاب، در نهایت دقت اعمال شد کشور و نظام از هر گونه گزند و آسیبی مصون خواهد شد. از این رو ضرورتهای شرعی و عقلی ایجاب می‌کند که قطع نظر از هر گونه تعلق گروهی و حزبی با ملاحظه معیار ها و شاخص های اعلام شده توسط معظم له شخصیتی اصلح به مردم معرفی شود تا با تصمیم قاطع و به هنگام ملت، رئیس جمهور منتخب قادر باشد این مسئولیت بسیار مهم و حساس را به عنوان خدمتگزاری صادق بر عهده گرفته و کشور را در راستای حاکمیت عدالت و پیشرفت قرار دهد.

جبهه پایداری با درک این شرایط حساس و الزامات آن پس از بررسی‌های گسترده که شامل بررسی سوابق قبلی نامزدها، پرسش و پاسخهای حضوری و غیرحضوری، ساعتها جلسه با نخبگان سیاسی و انقلابی و همچنین رهنمودهای علمای ثقه بوده، با اکثریت آرای شورای مرکزی «جناب آقای دکتر سعید جلیلی» را نامزد اصلح برای مسئولیت خطیر چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران می داند و ضمن دعوت از تمامی مردم شریف و بصیر میهن اسلامی و نیز فعالان سیاسی، جوانان و دلسوزان انقلاب اسلامی در جهت معرفی نامزد اصلح، میخواهد تمام همت و توان خود را برای تبلیغ و حمایت از وی به کار گیرند.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی یادآور شد: توجه عمیق به شرایط و دسته بندیهای پیش رو در این انتخابات ایجاب می‌کند جریان انقلاب اسلامی هوشمندانه و با تمرکز بر خواسته مردم که به خوبی خودش را در تشییع شهید آیت الله رییسی و همراهان او نشان داد، کنشگری کند، لذا واجب است جبهه انقلاب و عناصر موثر در آن به سمت وحدت گفتمانی و اجماع نامزدهای آن که خواست اکثریت دلسوزان و علمای ربانی و انقلابی است تلاش کند تا خطر استیلای مجدد تفکر غربگرا بر کرسی اجرایی از سر مردم رفع شود. ‌ باید توجه داشت که این وحدت گفتمانی نیز بر اساس توصیه‌هایی است که در مکتب انقلاب اسلامی و مطابق با آموزه های امامین انقلاب است تا به فضل الهی به دولتی برسیم که در مسیر خدمت به مردم و پیشرفت همه جانبه کشور قرار گیرد و تبدیل به مکمل حماسه بدرقه شهیدان شود.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی ضمن دعوت از همه نامزدها و طرفداران آن ‌ها و گروه ها به رعایت تقوا و موازین اسلامی و اخلاقی در فضای تبلیغات انتخاباتی اعلام می داریم، اولویت اول جبهه پایداری پر شور بودن فضای انتخاباتی با حضور عظیم آحاد ملت متعهد ایران در صحنه و خلق حماسه ای است که در تاریخ پر شکوه انقلاب به نام حماسه سیاسی مورد انتظار رهبر معظم انقلاب تجلی نماید و زمینه خلق حماسه اقتصادی و اعتلای نظام اسلامی در همه زمینه ها را فراهم آورد.

جبهه پایداری ضمن معرفی نامزد اصلح با توجه به معیارها و شاخص‌های مذکور به مردم عزتمند اعلام می‌دارد به تصمیم نهایی ملت ایران با همه وجود احترام خواهد نهاد و با قانون مندی و تقوا محوری، پیگیر مطالبات مقام معظم رهبری مدظله العالی و مردم شریف و شجاع ایران خواهد بود.

 

 

نظر شما