شناسهٔ خبر: 67349488 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

انهدام باند قاچاق موادمخدر در مرز‌های جنوب شرق

قاچاقچیان که قصد داشتند موادمخدر را در فرصتی مناسب وارد کشور کنند، به محض مشاهده مرزبانان و به علت حجم زیاد آتش آنان، زمین گیر و خود را تسلیم مأموران کردند.

صاحب‌خبر -

فرمانده مرزبانی انتظامی از انهدام باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از نیم تن انواع موادمخدر صنعتی و مقادیری قابل توجهی سلاح مهمات توسط مرزبانان استان سیستان در عملیات های مقتدرانه خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرزبانی، سردار "احمدعلی گودرزی" در تشریح جزئیات این خبر، گفت: مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌ هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان موادمخدر برای ورود به خاک کشور در منطقه مرزی دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: قاچاقچیان که قصد داشتند موادمخدر را در فرصتی مناسب وارد کشور کنند، به محض مشاهده مرزبانان و به علت حجم زیاد آتش آنان، زمین گیر و خود را تسلیم مأموران کردند.

سردار گودرزی در این درگیری مسلحانه به موفقیت و قاطعیت مرزبانان اشاره داشت و تصریح کرد: مرزداران سلحشور و مقتدر در این عملیات مقتدرانه ضمن دستگیری 3 نفر قاچاقچی مسلح، مقدار 581 کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل: 253 کیلوگرم مرفین، 98 کیلوگرم شیشه، 35 کیلوگرم هروئین، 195 کیلوگرم تریاک به همراه تعداد 14 قبضه سلاح کلت کمری، دو قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات مربوطه، 4 دستگاه بیسیم دستی، 8 دستگاه کاسه شاررژ، دو عدد دوربین چشمی و تعداد 124 هزار 471 عدد انواع قرص قاچاق را کشف کردند.
فرمانده مرزبانی فراجا مرزهای ایران اسلامی را برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ ناامن دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند، امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

نظر شما