شناسهٔ خبر: 67349365 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مشارکت در انتخابات امید و آرامش را دوام می‌دهد

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: مشارکت توأم با بصیرت و لحاظ مطالبات ملت انقلابی می‌تواند امید و آرامشی که دولت شهید رئیسی خلق کردند، استمرار پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام و المسلمین طه توکلی ظهر امروز در همایش بصیرتی ناظرین امین شورای نگهبان شهرستان سنندج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ با اشاره به اهمیت انتخابات و ضرورت حفظ آرای مردم اظهار داشت: سطح عمل شورای نگهبان و هیأت نظارت، قانون اساسی و صیانت از آرای مردم است.

وی بر ضرورت بصیرت‌افزایی و صبر به معنای مقاومت در مقابل هجمه‌های متکثر دشمنان تأکید کرد و افزود در انتخابات پیش‌رو در کنار برگزاری سالم انتخابات، باید ملاک و معیارهای رئیس جمهور در تراز ملت انقلابی تشریح شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس و قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: افزود مشارکت توأم با بصیرت و لحاظ مطالبات ملت انقلابی می‌تواند امید و آرامشی که دولت شهید رئیسی خلق کردند، استمرار پیدا کند.

وی با بیان اینکه، بر اساس قانون تمام ارکان خدمت‌گذاری و مسئولیت‌ها و مناصب در جمهوری اسلامی با رأی مستقیم و غیر مستقیم مردم و با برگزاری انتخابات تعیین تعیین می‌شوند، تصریح کرد: خوشبختانه در این دوره از انتخابات نیز همانند دوره‌های گذشته زمینه مشارکت آزادانه و مساوی برای آحاد جامعه جهت اعمال حق تعیین سرنوشت فراهم بوده و هر شخص می‌تواند با حضور در پای صندوق رأی در سرنوشت کشور و خود مشارکت کند.

توکلی با تأکید بر اینکه مردم گزینه اصلح را انتخاب کنند، عنوان کرد: مردم هشتم تیرماه با حضور در انتخابات، ضمن مشارکت در سرنوشت خود، برای چهار سال آینده کشور، رئیس‌جمهوری را انتخاب کنند که کشور را از مشکلات رها کرده و علاوه بر آن به فکر سفره مردم به ویژه محرومان جامعه نیز باشد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان یادآور شد: جامعه فرهیختگان، دانشگاهیان و اصحاب رسانه در افزایش سطح آگاهی جامعه و تشویق حضور مردم به پای صندوق‌های رأی جهت انتخاب صالح‌ترین فرد، نقش بی‌بدیل و انکارناپذیری دارند، بنابراین انتظار می‌رود که این عزیزان به رسالت واقعی خود عمل کنند.

انتهای پیام/481/

نظر شما