شناسهٔ خبر: 67348990 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در خرداد ماه ثبت شد؛

اعزام نجاتگران گلستان به 191 مأموريت امدادي/ گرگان پرحادثه‌ترين شهر استان

صاحب‌خبر -
اعزام نجاتگران گلستان به 191 مأموريت امدادي/ گرگان پرحادثه‌ترين شهر استان
خبرگزاری آریا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه هلال احمر برای امدادرسانی در هرگونه حادثه‌ای در آماده باش کامل است، افزود: طی این مدت نجاتگران گلستانی به 782 نفر خدمات امدادی ارائه کردند.

قاسم غریب آبادی، صبح امروز در جمع خبرنگاران به برخی اقدامات جمعیت هلال احمر گلستان در خردادماه اشاره و اظهار کرد: طی مدت مذکور 191 حادثه شامل 144 مورد جاده‌ای و ترافیکی، 18 مورد شهری، 16 مورد کوهستان، 3 مورد آبگرفتگی، 3 مورد هوایی و 7 مورد حوادث دیگر در استان گلستان رخ داده است.

وی مجموع حادثه دیدگان در این مدت را 782 نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد 326 نفر مصدوم شدند که 135 نفر آن‌ها توسط نیرو‌های جمعیت هلال احمر گلستان به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه برای این تعداد از حوادث 507 نیروی عملیاتی اعزام شدند، افزود: این نیرو‌ها در قالب 236 تیم به همراه 163 آمبولانس، 30 خودروی نجات، 6 خودروی کمکدار سبک، یک دستگاه موتورسیکلت امدادی و 7 خودروی دیگر بکارگیری شده است.

قاسم غریب آبادی با اشاره به اینکه گرگان با 34 حادثه، گالیکش با 32 حادثه و علی آباد کتول با 26 حادثه جزء شهرستان‌هایی بوده‌اند که بیشترین گزارش از حوادث به آن‌ها اعلام شده است، خاطرنشان کرد: از لحاظ پایگاهی، پایگاه سه راهی گالیکش با 25 حادثه، پایگاه‌های قرق و زرین گل با 23 حادثه و چاتال با 15 حادثه بیشترین مورد حوادث را با توجه به مأموریت‌های اعلامی از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان(eoc) پوشش داده‌اند.

وی اضافه کرد: تلفن ندای امداد 112 جمعیت هلال احمر گلستان در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت تماس‌های اضطراری هموطنان است.

انتهای پیام


نظر شما