شناسهٔ خبر: 67348796 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار کردستان:

مشارکت حداکثری در انتخابات نماد همگرایی و مردم‌سالاری دینی است

سنندج_استاندار کردستان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نماد همگرایی و مردم‌سالاری دینی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا ظهر دوشنبه در همایش انتخابات در جمع رؤسای روابط عمومی ادارات استان در استانداری کردستان، بر فعالیت جریان منسجم رسانه‌ای از مجموعه رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در راستای ترغیب و تشویق افزایش مشارکت مردم در انتخابات تاکید اظهار کرد: از تمام فرصت‌ها در راستای امیدآفرینی و ایجاد دلگرمی در میان آحاد جامعه باید بهره گرفت.

وی بی‌تفاوتی به مساله انتخابات را بیماری مهلکی دانست و افزود: بی‌تفاوتی به پیکره اجتماعی جامعه آسیب می‌رساند.

استاندار کردستان شرایط استان کردستان را با سایر استان‌ها متفاوت دانست و افزود: تمام تلاش ما زدودن برچسب و ذهنیت نادرست به استان است.

وی به خدمات دولت شهید رئیسی و افتتاح پروژه‌های کلان در این استان اشاره و تصریح کرد: با انتخاب رئیس جمهور آینده باید همچنان انگیزه خدمت به کردستان تقویت و محفوظ بماند.

به گفته زارعی کوشا، با روی کار آمدن دولت و رئیس جمهور جدید مطالبات جدی استان باید پیگیری و ادامه یابد و اهداف توسعه استان در جهت دیگری حرکت نکند.

استاندار کردستان ادامه داد: نگرش برخی سیاست گذاران و تصمیم گیران در رابطه با استان نباید به مردم استان تسری پیدا کند و مشکلاتی در این استان ایجاد کند.

افتتاح پروژه های کلان در حوزه آب دستاورد شهید رئیسی در کردستان بود

زارعی کوشا بحران کم آبی در استان و افتتاح پروژه‌های کلان در حوزه آب را از دستاوردهای شهید رئیسی برشمرد و گفت: پروژه‌هایی که در دوران شهید رئیسی افتتاح شد بالای ۷۰ درصد بوده و در دولت این رئیس جمهور فقید ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار تصویب و سریعاً به استان اختصاص یافت و هزینه شد.

وی اتمام پروژه آب استان را از پروژه‌های کلان و مهم استان عنوان کرد و گفت: در این راستا انتخاب رئیس جمهوری که ادامه دهنده مسیر حرکت شهید رئیسی باشد برای استان بسیار حائز اهمیت است.

استاندار کردستان به ادامه خط آهن سنندج باشماق اشاره کرد و گفت:, این طرح علیرغم مخالفت برخی تصمیم گیران در استان تأیید و مورد پذیرش قرار گرفت و امید است با رئیس جمهور آینده این طرح عملیاتی شود.

نظر شما