شناسهٔ خبر: 67347779 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه سنندج:

مردم به شخصی امانتدار و حافظ بیت المال رای دهند

سنندج_امام جمعه سنندج گفت: انتخابات یک رویداد سرنوشت ساز است و مردم باید با شرکت در این رویداد به شخصی امانتدار و حافظ خون شهدا رای دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی ظهر دوشنبه در همایش سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی با تبریک سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: از زمانیکه پیامبران مبعوث شدند هدفشان تبلیغ دین بوده است و این اهمیت و جایگاه تبلیغ را می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه کتاب قرآن کریم چراغ راه هدایت همه انسان‌ها است، افزود: باید آیات این کتاب و دستوراتش را در زندگی جاری و ساری کنیم و بی شک قرآن کریم اولین مبلغی است که همه ما را به سمت وحدت، همدلی و به راه راست دعوت می‌کند.

ماموستا رستمی تصریح کرد: تبلیغ صلاح برنده‌ای است که مردم را به سمت دین مبین اسلام دعوت می‌کند.

امام جمعه سنندج با اشاره به مقوله فرهنگ خواستار شناخت کافی از فرهنگ شد و گفت: برای شناخت فرهنگ باید همه گوشه و کنار استان و روستاها را بگردیم چرا که یکی از وجهه تمایز انسان با سایر جانداران فرهنگ است.

وی با بیان اینکه فرهنگ در ابعاد گوناگون زندگی انسان را تشکیل می‌دهد، افزود: فرهنگ باید انتقال داده شود تا تقویت یابد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات هشتم تیرماه را در پیش داریم، اذعان کرد: انتخابات واجب شرعی و تاکید قرآنی است و باید همه در این رویداد سیاسی شرکت کنیم.

امام جمعه سنندج اذعان کرد: از آدم تا خاتم مساله انتخابات وجود داشته و دین مبارک اسلام بر انتخابات تاکید دارد و نظارت مردم بر حاکمیت با انتخابات مهیا می‌شود.

ماموستا رستمی انتخابات را یک رویداد مردم سالاری دینی دانست و اضافه کرد: باید به شخصی رأی دهیم که امانتدار و محافظ بیت‌المال مردم و حافظ خون شهدا باشد.

نظر شما