شناسهٔ خبر: 67347668 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

فعالیت‌های هلال احمر کرمان مصداق کار تشکیلاتی است

محمد شجاعی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در جمع دادرسان جمعیت هلال‌احمر استان کرمان بیان کرد: چهار رکن رهبری، هدف، نیروی انسانی و نظم در تشکیلات بسیار مهم است و فعالیت های هلال احمر مصداق کار تشکیلاتی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث آریا، رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دانش‌آموزان هلال احمر به موضوع خودسازی و دگرسازی تاکید کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه فراگیری آموزه‌های دادرس یک مهارت است، افزود: امروز تمامی کارهای هلال‌احمر مصداق کار تشکیلاتی است.

او با اشاره به اینکه چهار رکن رهبری، هدف، نیروی انسانی و نظم در تشکیلات بسیار مهم است، گفت: در جمعیت هلال‌احمر تمامی عملیات‌های امداد و نجات با این چهار رکن اجرا می‌شود.

جلالی به رکن اول اشاره کرد و گفت: تمامی ماموریت‌های جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با رکن اتحاد و رهبری اجرا می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان به نظم فعالیت‌های هلال احمر اشاره کرده و اظهار کرد: تمامی خدمات و امدادرسانی‌های هلال‌احمر با تشکیلات و نظم انجام می‌شود.

او به اهداف خدمات جمعیت هلال‌احمر که نجات جان انسان ها است اشاره کرد و افزود: نجات جان انسان‌ها با انگیزه معنوی و انسانی از اهداف بسیار مهم جمعیت هلال احمر است.

جلالی تصریح کرد: آخرین رکن تشکیلات نیروی انسانی است که این شبکه عظیم در اختیار جمعیت هلال‌احمر قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه در تمامی ماموریت‌ها بچه‌های هلال‌احمر نقش آفرینی می‌کنند، افزود: نیروهای داوطلب فارغ از هر جناحی در همه عرصه‌ها حضور دارند.

او با اشاره به اهمیت راه اندازی طرح ملی دادرس در طی سال‌های اخیر گفت: این مهارت قطعا به کار شما و خانواده‌هایتان می آید.

جلالی خاطرنشان کرد: روایت‌گری در دادرس بسیار مهم است؛ در راستای فرهنگ‌سازی کمک کنید تا در قالب روایت‌گری این کار مویرگی و تشکیلاتی وارد خانواده‌ها شود.

رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان در این مراسم گفت: شما دانش‌آموزان در جمعیت هلال‌احمر رسالت سنگینی در آموزش آحاد جامعه دارید.

فلاح افزود: با آموزش و پیشگیری می‌توان خسارات جانی و مالی در حوادث و بحران‌ها را کاهش دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به اهمیت کسب مهارت‌های امدادی و نجات جان فرد حادثه دیده خاطرنشان کرد: «من احیاها فکانما احیا النّاس جمیعاً»؛ نجات جان انسان‌ها موضوع بسیار مهمی دارد که سرلوحه کار جمعیت هلال احمر است.

او خاطرنشان کرد: حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات توسط شما دانش‌آموزان به عنوان سفیران هلال احمر بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

نظر شما