شناسهٔ خبر: 67347440 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعای جالب بیلد

اسپانیا به‌خاطر یامال جریمه می‌شود!

سن کم لامین یامال در تیم ملی اسپانیا ممکن است باعث دردسر عجیبی برای لاروخا شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، نشریه بیلد آلمان نوشت که اسپانیا به دلیل استفاده از لامین یامال 16 ساله در جام ملت‌های اروپا ممکن است جریمه شود. 

طبق قوانین آلمان، افراد زیر 18 سال نمی‌توانند بعد از ساعت 23:00 به وقت محلی کار کنند، بنابراین لاروخا احتمالا تا 30000 یورو جریمه خواهد شد.

اگرچه بازی‌ها در ساعت 23 به پایان می‌رسد، اما دوش گرفتن، مصاحبه با رسانه‌ها و سایر مواردی که بازیکنان بعد از بازی انجام می‌دهند، باعث خواهد شد تا مدت زمان کاری بازیکنان بیش از این ساعت به طول بینجامد.

2046872

16 سالگی مهاجم اسپانیا با قانون حمایت از جوانان آلمان که همه کودکان زیر 18 سال را پوشش می‌دهد، تضاد دارد. 

به گزارش بیلد، این فرمان تصریح می‌کند که جوانان بعد از ساعت 20:00 به وقت محلی نمی‌توانند کار کنند. ورزشکاران جوان ولی می‌توانند تا ساعت 11 شب فعالیت داشته باشند.

2047233

بازیکن جوان بارسلونا پیش از این در بازی‌ها مقابل کرواسی و ایتالیا در ترکیب ثابت حضور داشت و در هر دو بازی این قانون را زیر پا گذاشت. این در حالی است که مسئولان هنوز اقداماتی را برای مقابله با این مورد انجام نداده‌اند.

یامال تنها بازیکن زیر سن قانونی حاضر در یورو 2024 است. وارن زائر امری (فرانسه)، ساویر (اسلواکی) و سیگوا (گرجستان) جوان‌های بعدی هستند اما هر سه در حال حاضر به سن بلوغ رسیده‌اند.

نظر شما