شناسهٔ خبر: 67347135 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیشنهاد داریم، زنوزی نیاید نمی‌مانیم

پیغام ریکاردو و شجاع به ایران: جدایی!

دو کاپیتان تراکتور با پیام صریح به تراکتور، سرنوشت خود را مشخص کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش ریکاردو الوز پرتغالی با ارسال پیام به مسئولان باشگاه تراکتور اعلام کرد که در صورت عدم بازگشت محمدرضا زنوزی، از تیم تراکتور خواهد رفت.

او پیش از این هم در مصاحبه خود این موضوع را اعلام کرده بود اما حالا با صراحت بیشتری به مقامات تراکتوری این پیغام را داده است.

نکته جالب اینکه ریکاردو الوز گفته که یک پیشنهاد خوب از تیم مدعی در لیگ ایران دارد و در صورت عدم بازگشت زنوزی ترجیح می‌دهد فصل بعد در آن تیم بازی کند.

البته ریکاردو الوز تنها بازیکنی نیست که این پیام را به تراکتور داده و شجاع خلیل‌زاده هم اعلام کرده که در صورت عدم حضور زنوزی فصل آینده در تراکتور حضور نخواهد داشت.

این دو بازیکن که برای تعطیلات به خارج کشور رفته‌اند، در صورت جدایی بار سنگینی را به تراکتور تحمیل می‌کنند چرا که جزء بهترین بازیکنان این تیم هستند.

تکلیف مالکیت تراکتور تا پایان هفته مشخص می‌شود و  باید دید که زنوزی چه تصمیمی در مورد آینده باشگاه خواهد گرفت. او پیش‌تر اعلام کرده بود که قصد واگذاری دارد.

تلاش خبرنگار ما برای مصاحبه با سرپرست مدیرعاملی و اعضای هیئت‌مدیره تراکتور در مورد این پیام بی‌نتیجه بوده و آنها فعلا در حال ارزیابی موضوع هستند.

نظر شما