شناسهٔ خبر: 67346789 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

برگزاری آئین‌های دهه ولایت در ۳۱ بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری

شهرکرد-مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۱ بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری آماده برگزاری برنامه‌های دهه ولایت شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن امیری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در این ایام ویژه برنامه «جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی» برگزار می‌شود و ۳۱ بقعه شاخص این برنامه‌هایی که پیش بینی شده است را به فراخور اقتضائات و ظرفیت‌هایشان اجرا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های دهه ولایت از ۲۷ خرداد شروع شده و تا پنجم تیرماه که روز عید سعید غدیر خم هست ادامه خواهد داشت، افزود: فضاسازی، آذین بندی، برگزاری جشن و مولودی خوانی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و برپایی موکب‌های پذیرایی را از دیگر برنامه‌های بقاع متبرکه در این ایام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری مراسم دعای عرفه در برخی از بقاع متبرکه نیز ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای طبخ ۱۰ هزار پرس اطعام روز غدیر در بقاع متبرکه از محل نذورات و کمک‌های خیرین صورت گرفته است.

امیری عنوان کرد: با توجه به اینکه در ایام شهادت سید محرومان و سیدالشهدای خدمت، مرحوم شهید آیت‌الله رئیسی قرار داریم بزرگداشت یاد و خاطره ایشان در برنامه‌ها نیز مد نظر قرار دارد.

نظر شما