شناسهٔ خبر: 67346686 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

این اعتبار ملی است؛ آغاز طرح اعتبار ملی در بانک ملی ایران

بانک ملی ایران با هدف ارائه خدمات متنوع در حوزه تامین مالی ارزان قیمت نیازهای مالی خانوار در آستانه عید ولایت از طرح «اعتبار ملی» رو نمایی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین، طرح اعتبار ملی با هدف تامین منابع مالی ارزان قیمت مورد نیاز اقتصاد خانوار تهیه و تدوین شده است.

در این طرح که بر مبنای امتیاز حساب تا سقف ۵میلیارد ریال قابلیت تخصیص منابع به متقاضیان را داراست، شرایط بنحوی طراحی شده است که اقشار مختلف بتوانند به‌صورت غیر حضوری و بر بستر سامانه بام افتتاح حساب کنند و به سهولت با امتیاز حساب افتتاح شده اقدام به دریافت تسهیلات کنند.

طرح جدید تسهیلاتی بانک ملی ایران تحت عنوان " اعتبار ملی" در طبقه تسهیلات مرابحه غیر دولتی با نرخ ۱۴ درصد و دوره بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماه قرار دارد و پس از احراز شرایط در کمتر از ۳ ساعت تسهیلات به حساب متقاضی واریز می شود.

این طرح بر اساس کارکرد میانگین حساب و بدون نیاز به چک، سفته و گواهی کسر از حقوق برای تمامی رتبه های اعتباری مشتریان قابلیت دریافت دارد.

متقاضیان اخذ تسهیلات در طرح " اعتبار ملی" سه ماه بعد از افتتاح حساب در صورتیکه از نظر کارکرد میانگین حساب حائز شرایط باشند پس از گذشت حداقل سه ماه و حداکثر ۱۸ ماه امکان دریافت تسهیلات را خواهند داشت و پس از گذشت ۶ ماه از حداکثر زمان اعلام شده باید نسبت به تعیین تکلیف امتیازات اخذ شده اقدام نمایند.

گفتنی است هم افراد حقیقی و هم افراد حقوقی می توانند از مزایای این طرح برخوردار شوند.

برچسب‌ها:

نظر شما