شناسهٔ خبر: 67346539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کاهش ۶۲درصدی کشف مواد مخدر در استان بوشهر+فیلم

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به کاهش ۶۲درصدی کشف موادمخدر در سال ۱۴۰۲ گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با انهدام باندهای قاچاق حدود ۸۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر عقیل خرم‌آبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران از کشف 4.5 تن مواد مخدر در استان در سال 1402 خبر داد و اظهار داشت: در راستای ارتقا و تأمین امنیت استان و با تلاش شبانه‌روزی نهادهای امنیتی و مقابله‌ای 4 تن و 534 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال گذشته در استان کشف شد. از ابتدای سال جاری تاکنون با انهدام باند مختلف قاچاق حدود 850 انواع مواد مخدر در این استان کشف شده است.

وی کاهش 62 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال 1402 نسبت به سال ماقبل آن را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در همین راستا در سال گذشته تعداد 18 باند کلان مواد مخدر منهدم و افراد مرتبط با جرایم مواد مخدر دستگیر شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر کشفیات مواد مخدر را به ترتیب شامل تریاک، شیشه، حشیش و هروئین، گراس و سایر مواد مخدر سنتی و صنعتی دانست و گفت: کاهش کشفیات به سبب کاهش کشت مواد مخدر در افغانستان و کاهش قاچاق آن به مرزها و افزایش قیمت آن ارزیابی شده است.

خرم‌آبادی ساماندهی و صیانت از معتادان بی‌خانمان و متجاهر با مشارکت بهزیستی و اقدامات خوب پلیس مبارزه با مواد مخدر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این راستا 15 کمپ ترک اعتیاد در استان بوشهر فعال است که سال قبل 209 معتاد متجاهر تحویل این کمپ‌ها شدند.

 

.

 

انتهای پیام/190

 

نظر شما