شناسهٔ خبر: 67346263 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هیچ یتیمی در خراسان شمالی بدون حامی نیست

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، گفت: ۲۷ هزار حامی در استان ۳۳۲۰ یتیم را حمایت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، مجید الهی‌راد در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی، اظهار داشت: اعتبارات سفر رئیس دولت سیزدهم به خراسان شمالی به طور 100 محقق شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان شمالی با بیان اینکه جمع اعتبارات مصوبات سفر دولت سیزدهم به خراسان شمالی 1520 میلیارد تومان بوده است، افزود: تاکنون 1550 میلیارد تومان از مصوبات سفر جذب شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ یتیمی در استان بدون حامی نیست، خاطرنشان کرد: 27 هزار حامی در استان 3320 یتیم را حمایت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در ادامه خاطرنشان کرد: در عید قربان سال جاری 394 راس دام سبک و 4 دام سنگین قربانی و به طور کلی 6 میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد.

وی از رشد جمع آوری صدقات در سال گذشته نسبت به سال 1401 خبر داد و در این رابطه گفت: در سال گذشته 10 میلیارد و 600 میلیون تومان صدقه جمع آوری شد در حالی که این عدد در سال 1401 به 9 میلیارد و 700 میلیون تومان رسیده است.

الهی‌راد در ارتباط با فرصت شغلی ایجاد شده توسط کمیته امداد برای مددجویان گفت: تعداد 9655 فرصت شغلی به ارزش 953 میلیارد تومان تسهیلات برای مددجویان ایجاد شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه خدمات انشعاب برای مددجویان کمیته امداد رایگان است، بیان داشت: آن دسته از مددجویانی که الگوی مصرف آب و گاز را رعایت کنند نیازی به پرداخت قبوض آب و برق و گاز ندارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان شمالی در پایان با اشاره به تسهیلات پرداخت شده ودیعه مسکن برای مددجویان این مرکز اضافه کرد: در سال گذشته 268 میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شد و در سال جاری نیز 408 میلیارد ریال ابلاغ شده که تا پایان شهریور ماه فرصت جذب وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما