شناسهٔ خبر: 67346252 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مهمونی کیلومتری غدیر در شهرکرد

شهرکرد-رییس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری گفت: محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت عید بزرگ امامت و ولایت (عید غدیر) در شهرکرد اعمال می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج حسین پور پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در مرکز استان، در لاین شمالی و جنوبی بلوار آیت‌الله کاشانی حد فاصل میدان آیت‌الله دهکردی تا چهار راه سرباز (تقاطع فارابی به کاشانی) به دلیل برپایی مواکب جهت اجرای مراسم جشن و از طرفی تعدد حضور شهروندان شرکت کننده در مراسم به جهت جلوگیری از بروز سوانح ترافیکی پلیس راهور استان با هماهنگی شورای ترافیک اقدام به اعمال محدودیت مطلق تردد و توقف در محدوده مذکور (ضلع شمالی و جنوبی بلوارآیت‌الله کاشانی) از ساعت ۱۶۰۰ روز دوشنبه مورخه ۰۵/تیرماه/۱۴۰۳ تا پایان مراسم می‌نمایند.

وی تصریح کرد: مسیرهای جایگزین؛ بلوار امام خمینی (ره) در شمال، بلوار شریعتی در جنوب، بلوار طالقانی در غرب، بلوار فارابی در شرق در نظر گرفته شده است.

حسین پور خاطر نشان کرد: از شهروندان گرامی خواهشمندیم نهایت همکاری در برگزاری جشن بزرگ عید غدیر را با خدمتگزاران خود در پلیس راهور استان داشته باشند.

نظر شما