شناسهٔ خبر: 67345472 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پورمحمدی: مشارکت مردم در انتخابات مهمترین مسئله انقلاب است

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: مهمترین مسئله در انقلاب مشارکت مردم است. باید مشارکت صورت بگیرد تا قدرت ملی ما ارتقا پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری مصطفی پورمحمدی؛ نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور دانشجویان و اصحاب رسانه در دانشگاه تهران برگزار شد.

پورمحمدی در ابتدای این نشست اظهار کرد: من پیوسته در مجموعه‌های دانشگاهی بودم و به بسیاری از دانشگاه‌های ایران رفتم و تجربه من از حضور در دانشگاه می‌گوید که جامعه‌ای که نقد کند و اعتراض کند و دیدگاه‌های خود را بدون نگرانی و لرزش زبان بگوید، جامعه خوبی است. نقش دانشگاهیان در جامعه روشن است و هم پیشینه تمدنی داریم و انقلاب ما انقلاب فکری و مقوله انسانی است.

وی ادامه داد: اساس زندگی مسائل عاطفی و احساس انسانی و رضایت درونی است که باید برقرار شود. طبیعی است نقش دانشگاهیان و طلاب برجسته است و طبعاً با این مجموعه‌ها دم‌خورتر هستیم. ما از ظرفیت نخبگی برخورداریم اما آیا دانشگاه‌ها و مدارس در عرصه زندگی آمده است یا خیر؟

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: مهمترین مسئله در انقلاب مشارکت مردم است. امام سال 57 با امام سال 42 فرقی نمی‌کند و امام سال 42 نیز قوی بود اما نتوانست کاری کند اما امام 57 چون مردم همکاری کردند به موفقیت رسید.

پورمحمدی افزود: نقطه قوت ما در عرصه جهانی مشارکت مردم است و با وجود تمام قدرت سیاسی و رسانه‌ای ما و ...، قدرت بازدارندگی آن به اندازه حضور مردم نیست. اگر دشمنان از تعرض به ایران می‌ترسند علاوه بر قدرت نظامی قدرت حضور مردم نیز دلیلی بر این ترس است.

پورمحمدی گفت: اهتمام به مشارکت بالا در دو سال اخیر در انتخابات نشان از درک جدی از توان ملی و قدرت بازدارندگی ملی است. باید مشارکت صورت بگیرد تا قدرت ملی ما ارتقا پیدا کند.

ادامه دارد...

نظر شما