شناسهٔ خبر: 67345293 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حاجی‌بابایی در همایش روز رسته حقوق:

مردم ایران اسلامی شایسته خدمت هستند

هادی رضایی

نایب رئیس مجلس گفت: مردم عزیز ایران اسلامی در تمام لحظات تاریخی با خلق حماسه‌های ماندگار عزتمندی و آبرو را به ارمغان آوردند و از این جهت شایسته خدمت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در ششمین همایش روز رسته حقوق با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی ۷۰ سال به مردم فلسطین ظلم کرد و سه روزه کشورهای عربی را تسخیر می‌کرد، اما مردم غزه با هر دیدگاهی متوجه شدند که برای پیروزی باید مقاومت کنند.

وی ادامه داد: امروز غزه، فلسطین و محور مقاومت، کربلایی شده شده است و این معنی و مفهوم فرمایش امام راحل بود.

نایب رئیس اول مجلس علت پیروزی محور مقاومت در جنگ اخیر را استفاده از قله غدیر دانست و گفت: علت اینکه رژیم کودک کش صهیونیستی پس از ۸ ماه نتوانست محور مقاومت را شکست دهد به این خاطر بود که مردم غزه آزمایش را پذیرفتند، سخت‌تر شدن و کربلایی شدند را پذیرفتند و توانستند با استفاده از قله‌های غدیر در مقابل جنایات رژیم غاصب صهیونیستی مقاومت کنند و پیام مقاومت خود را به گوش جهانیان برسانند.

حاجی بابایی افزود: امروز در دنیا باران اهل بیت (ع) در حال باریدن است و این باران همه جا را فرا گرفته و کسی قدرت مخالفت و مقاومت با آن را ندارد و مردم مظلوم غزه با تفسیر همین باران رحمت اهل بیت است که مقاومت خود را بیشتر کرده و باعث شکست اسرائیل غاصب شده اند.

حاجی بابایی با اشاره به قدرت جبهه مقاومت در برخورد با استکبار جهانی، گفت: روزی اگر اعلام می‌شد که ناو آیزن هاور قصد حرکت دارد تمام کشورهای دنیا به خصوص کشورهای اروپایی را وحشت فرا می‌گرفت، اما اکنون محور مقاومت یمن هرگاه اراده کند با موشک ناو آمریکایی را هدف قرار می‌دهد و سیلی محکمی به استکبار جهانی می‌زند و این نتیجه پیروی از تفکر غدیر و اهل بیت (ع) است.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های ایران اسلامی در سایه غدیر اتفاق افتاده است، گفت: یکی از علت‌های مهم وقوع انقلاب اسلامی این بود که ما در سایه غدیر همه چیز را به دست آوریم و امروز سیاست‌ها و راهبردهای جهانی در سایه غدیر در مقابل جمهوری اسلامی زانو زده و این همان عزتی است که در شأن مردم ایران عزیز است.

نایب رئیس اول مجلس در ادامه به افتخار آفرینی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: اگر حاج قاسم افتخار آفرین شد، به این دلیل بود که یک سرباز از سربازان اشاعه دهنده تفکر اهل بیت بود که به پشتیبانی شهدا به این افتخارات دست پیدا کرد.

وی ادامه داد: انقلابی، شهید سلیمانی بود که مردم همه چیز را در او می‌دیدند و شهید رئیسی هم از جنس شهید سلیمانی بود و دوست داشت برای مردم کار کند.

حاجی بابایی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی شایسته خدمت هستند، تصریح کرد: مردم عزیز ایران اسلامی در تمام لحظات تاریخی با خلق حماسه‌های ماندگار عزتمندی و آبرو را به ارمغان آوردند و از این جهت شایسته خدمت هستند و وظیفه مسئولان در قبال مردم این است که صفر تا صد در خدمت آنها باشند.

وی درباره به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: در عملیات وعده صادق حتی کسانی که موافق نظام نبودند و در خارج از کشور زندگی می‌کردند، وقتی موشک‌های ما در سرزمین‌های اشغالی فرود آمد احساس غرور کردند و این بدین معنی است که عموم مردم ایران در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

نظر شما