شناسهٔ خبر: 67344693 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تولیدات رسانه‌ای و برپایی جشنواره فیلم و عکس ویژه انتخابات

مدیر کل حوزه هنری استان البرز گفت: تولید برنامه تلویزیونی، برپایی جشنواره فیلم و عکس، تولیدات رسانه ای و نماهنگ از جمله اقدامات این اداره کل در راستای ایجاد شور و هیجان انتخابات و تشویق و ترغیب آنان به این رویداد ملی است.

صاحب‌خبر -

محمد مهرابی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم از کرج افزود: چند مجموعه تبلیغات شهری با موضوع انتخابات توسط هنرمندان حوزه تهیه شده که در سطح شهر نصب و در منظر دید شهروندان قرار گرفته است. همچنین برنامه حماسه جمهور با مشارکت این اداره کل و صدا و سیمای البرز تولید شده که در این ایام از شبکه البرز پخش می شود.

مهرابی اضافه کرد: نماهنگ "انتخاب من" نیز با هدف ایجاد شور انتخابات در جامعه توسط حوزه هنری البرز تهیه شده است.

به گفته وی، موشن گرافی، اینفوگرافی و عکس نوشت نیز از دیگر اقداماتی است که هنرمندان حوزه هنری البرز با هدف تشویق شهروندان به شرکت در انتخابات و ایجاد شور انتخاباتی در جامعه تولید شده و در بخش های مختلف شهر و رسانه ها به نمایش درآمده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر این اقدامات، فراخوان جشنواره فیلم و عکس "ایران قوی" با موضوع انتخابات و شرکت شهروندان در این حماسه ملی آماده شده و به زودی منتشر می شود.

وی در پایان با دعوت از همه مردم به ویژه هنرمندان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری کشور، تاکید کرد: بی شک برخورداری رئیس جمهور منتخب از آرای بالای مردم تاثیر بسزایی در عملکرد وی خواهد داشت و به پشتوانه آرای مردمی می تواند اتفاقات خوبی را برای مردم کشور رقم بزند.

انتهای پیام/

نظر شما