شناسهٔ خبر: 67344043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انتظار مردم از دولتمردان تداوم راه رئیس‌ جمهور شهید است

وزیر کشور گفت: هر فردی قرار است رئیس جمهور شود باید مشی آیت‌الله رئیسی را دنبال کند.

صاحب‌خبر -

احمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله رئیسی که سبب عزت ایشان در بین جبهه انقلاب شد، اظهار داشت: ویژگی برجسته آیت الله رئیسی، رئیس جمهور شهید، مسئولیت‌پذیری بود. ایشان معتقد بودند کار باید برای خدا و بدون نام انجام شود و تمام اقدامات دولت سیزدهم در این راستا انجام گرفت.
 
وی افزود: در سفر به استان مرکزی در خدمت عزیزان در وزارت راه و شهرسازی بودیم که زحمات زیادی در در دولت سیزدهم کشیدند تقریباً در سطح منطقه توره - بروجرد 50 کیلومتر راه را با یک هزار و 810 میلیارد تومان افتتاح کردند که این مهم نتیجه پیگیری‌های شهید بزرگوار آیت‌الله رئیسی بود.

وزیر کشور بیان کرد: احساس مسئولیت شدیدی در وجود شهید آیت‌الله رئیسی بود که کار باید بدون نام و فقط برای خدا و خدمت به خلق و مردم انجام شود. بنابراین همه توفیقات و برکات دولت سیزدهم نشأت گرفته روحیه و تفکر شهید جمهور است.
 
وحیدی عنوان کرد: طبیعتاً آنچه‌ رقابت است که این رقابت در مسیر خدمت، کسب رضایت مردم انجام شود تا رضایت خداوند هم پشتوانه آن قرار گیرد. این چیزی بود که شهید آیت‌الله رئیسی در دوران خدمت خود به کشور و مردم دنبال کردند. بنابراین هر فردی قرار است رئیس جمهور شود باید مشی آیت‌الله رئیسی را دنبال کند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آینده در نهایت خضوع و‌ تواضع در مقابل مردم و‌ در راستای حل مسائل مردم با تمام وجود و بدون اینکه لحظه و زمانی را از دست بدهد باید در خدمت مردم باشد، این آن چیزی است که انتظار می‌رود و باید رئیس جمهور آینده کشور آن را دنبال کند و مردم به شدت این موضوع را مطالبه دارند.

انتهای پیام/711/

نظر شما