شناسهٔ خبر: 67343758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حضور پای صندوق‌های رأی امنیت کشور را بیمه می‌کند

استاندار همدان با بیان اینکه به دور از تعصب و احساسات، فرد اصلح را انتخاب کنیم، گفت: کسانی که امنیت و آرامش می‌خواهند با حضور پای صندوق‌های رأی امنیت کشور را بیمه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازهمدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان شامگاه یکشنببه در نشست صمیمی با اهالی فرهنگ، هنر، رسانه، قرآن و عترت استان همدان، اظهار داشت: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و هر شخصی که تریبون دارد تواصی به حق و مشارکت حداکثری را در جامعه مخاطب خود تبیین کند.

وی بیان کرد: انتخاب سرنوشت کشور به دست مردم از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یادگار حضرت امام‌خمینی(ره) است و بیانات گوهربار رهبری چراغی فروزان در مسیر شناسایی فرد اصلح و انتخاب صحیح است.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: ما در هر لباس، مسئولیت و جایگاهی باشیم، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی که میراث گران‌بهای شهدا و حاصل خون بهترین جوانان وطن است، وظیفه‌ی همگانی است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه باید به دور از تعصب و احساسات، فرد اصلح را انتخاب کنیم تا مسیر خدمت‌رسانی به مردم ادامه پیدا کند گفت: ارتباط نزدیک با مردم همانند شهید آیت‌الله رئیسی که در جامعه و با محرومین یک ارتباط قلبی داشتند، یکی از ویژگی‌های فرد اصلح است.

استاندار همدان با اشاره به امنیت حاکم بر جامعه اعلام کرد: اگر ایستادگی مقام معظم رهبری و مجاهدت سرداران شهید اسلام در تقویت قدرت بازدارنده نظامی کشور نبود، آرامش امروز در جامعه وجود نداشت و کسانی که امنیت و آرامش کشور را دوست دارند، با حضور پای صندوق‌های رأی امنیت کشور را بیمه کنند.

مدیرکل ارشاد همدان نیز در این نشست، اظهار داشت: ایران از معدود کشورهایی در دنیا است که به برکت خون شهدا دارای دموکراسی واقعی است و همه دیدیم بعد از شهادت رئیس‌ جمهور و همراهان بلافاصله کشور آماده برگزاری انتخابات شد.

مسعود ویژه بیان کرد: از نخستین روزهایی که قرار شد انتخابات برگزار شود فعالیت انتخاباتی خود را در ارشاد شروع کردیم و جلسات متعددی برای مشارکت افزایی در جامعه برگزار کردیم که در این راستا دو جلسه صیانت برگزار شد و برخی از پایگاه‌های خبری را مورد بررسی و تحلیل قرار دادیم و جلسات هماهنگی با اعضای خانه مطبوعات، چاپخانه داران و سایر مراکز زیرمجموعه ارشاد برگزار کردیم و دستورالعمل‌ها و بخشنامه هایی با موضوع انتخابات صادر شد.

وی عنوان کرد: با هماهنگی هایی که با فرماندار انجام گرفت ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان یکی از محل‌های شعبه اخذ رأی ماست که اهالی فرهنگ و هنر می‌توانند در این مکان آرای خود را به داخل صندوق بیاندازند.

انتهای پیام/

نظر شما