شناسهٔ خبر: 67342842 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه گناباد:

حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشانه وحدت ملت است

گناباد- امام جمعه گناباد گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشانه وحدت ملت، حفظ آبرو و اقتدار ایران اسلامی و مانع هرگونه تعرض و توطئه دشمنان می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حسن صادقی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه عده‌ای تلاش می‌کنند تا حضور در انتخابات را بی اثر جلوه دهند، اظهار کرد: اینکه عده‌ای تلاش دارند برای ایجاد ناامیدی حضور در انتخابات و رأی دادن را بی اثر جلوه دهند حرف نادرستی است.

امام جمعه گناباد با گرامیداشت یاد شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی به بیان برخی از دستاوردهای دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف پرداخت و افزود: کارها و خدمات کم نظیر انجام شده طی این سه سال نشان می‌دهد که حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای اداره کشور بسیار مهم و اثرگذار است.

لزوم تلاش برای شناخت اصلح

وی با بیان اینکه رأی دادن به فرد اصلح اثرات مهمی دارد، تصریح کرد: معتقد به مبانی انقلاب، پرکار، خستگی ناپذیر، کارآمد و در صحنه بودن از مهمترین ویژگی‌هایی است که رئیس جمهور منتخب باید دارا باشد.

صادقی نسب با تاکید بر لزوم تلاش برای شناخت اصلح گفت: اگر رئیس جمهوری دلسوز، کارآمد، خستگی ناپذیر و معتقد به مبانی دینی انتخاب کنیم بزرگترین خدمت را به اسلام، ایران و مردم انجام داده‌ایم.

پرهیز از دوقطبی سازی مردم

امام جمعه گناباد بر پرهیز از دوقطبی سازی مردم تاکید و خاطرنشان کرد: اختلاف اساسی ما با صهیونیست و استکبار است وگرنه مردم ما در داخل کشور به رغم تنوع سلیقه در حفظ نظام اسلامی، توسعه و پیشرفت کشور و خدمت به مردم با هم متحد و یکپارچه هستند.

وی از روز انتخابات به عنوان روز مأیوس شدن دشمن نام برد و گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشانه وحدت ملت، حفظ آبرو و اقتدار ایران اسلامی و مانع هرگونه تعرض و توطئه دشمنان می‌شود.

قهر با صندوق‌های رأی هیچ دستاوردی ندارد

صادقی‌نسب شرکت در انتخابات را رأی دادن به سرنوشت و آینده کشور بیان و تصریح کرد: قهر با صندوق‌های رأی هیچ دستاوردی ندارد و راه علاج مشکلات و پیشرفت کشور حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

امام جمعه گناباد خاطرنشان کرد: هرچند بدخواهان تلاش می‌کنند تا مردم را از حضور در انتخابات باز دارند اما ملت با ایمان، آگاه و با بصیرت ایران اسلامی همان طوری که در مراسم شهدای خدمت با حضور گسترده خود دنیا را متحیر کردند روز جمعه هشتم تیرماه نیز با حماسه مشارکت حداکثری در انتخابات چشم بدخواهان را کور و توطئه‌های آنها را خنثی خواهند کرد.

نظر شما