شناسهٔ خبر: 67342748 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های استان سمنان:

۳.۴ میلیون تردد در جاده‌های استان سمنان ثبت شد

سمنان- سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری استان سمنان از ثبت بیش از سه میلیون و ۴۰۰ هزار تردد بین استانی وسیله نقلیه در محورهای استان در خرداد ماه سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مقیمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در راهداری استان سمنان از ثبت بیش از سه میلیون و ۴۰۰ هزار تردد بین استانی وسایل نقلیه در محورهای استان سمنان در خرداد ماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: متوسط تردد ساعتی در محورهای ورودی استان در این بازه زمانی ۲۱۴۶ وسیله نقلیه بوده است.

وی با بیان اینکه با توجه به آمار احصا شده از سامانه‌های هوشمند، دوشنبه ۱۴ خرداد سال جاری پرترددترین روز در این بازده زمانی بوده است، افزود: سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی استان طی این مدت ۱۹ درصد بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان بیان کرد: سامانه‌های هوشمند حمل و نقل از قبیل دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های تردد شمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در کلیه جاده‌های استان سمنان فعال هستند و از این طریق، وضعیت ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محورها مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

مقیمی با اشاره به اینکه شش هزار و ۲۳ نفر از هم وطنان از خدمات تلفن گویای ۱۴۱ در خرداد ماه استفاده کرده اند، اظهار کرد: سامانه تلفنی گویا و اپراتوری ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی درخصوص آخرین وضعیت جاده‌های کشور است و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ نیز آخرین وضعیت و اطلاعات جاده‌های کشور را در اختیار مردم گذاشته و پایگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir نیز علاوه بر اطلاعات راه‌ها، وضعیت جاده‌ها را به صورت تصویری در اختیار مردم قرار می‌دهد.

نظر شما